Apa itu 8 share ?

12:21 PM

Aku ni dah lama mendaftar 8share ni, tapi mari aku share sikit pengetahuaan aku ni,

8Sharer
Reason pertama aku nak pakai 8 share ni sebab aku pernah registered churp-churp sangat-sangat pening juga, 8sharer tampak lebih mudah kalau nak tahu, sebab click2 je.

Apa itu 8 sharer?
8Share ialah satu laman web pengiklanan yang dipercayai oleh pengguna laman sosial. Ia sama seperti Churp-churp & Nuffnang tetapi ia lebih mudah untuk mengumpul earning. Maknanya senanglah nak dapat duit ye.

Yang ni aku punyalah tak berapa nak banyak pun
 Cara daftar 8Share
1. Pergi ke laman web 8Share, CLICK SINI
2. Kemudian tekan SIGN UP
4. Selepas sudah isi semua maklumat tu, tekan Create my account & die akan terus ke akaun kita.
5. Kemudian pergi ke Dashboard 8Share kita, and isikan semua maklumat di PROFILE, SPECIALS & CASH OUT.
After that, Okay and,done☻

Cara menggunakan 8Share

1. Sign In account anda [SINI] dan akan keluar senarai-senarai iklan yang boleh korang share.
2. Kemudian klik mana-mana iklan yang korang nak share.
3. Then akan keluar macam nie, dan korang perlu tahu apa yang korang akan share & disitu juga ada menunjukkan step by step cara hendak share iklan.
4. Next, scroll ke bawah lagi dan korang akan jumpa sharing box seperti ini. Tapi macam kes aku, aku tak de pulak butang share on facebook hanya share on twitter je.
5. Korang just pilih dekat mana yang korang nak share iklan tu, korang boleh share dekat FB,Twitter dan sebagainya seperti yang ada di situ. Lepas dah share, akan seluar satu tab yang ada senarai iklan yg lain untuk dishare. Korang boleh tekan jer iklan tu dan ulang cara yang sama seperti tadi ataupun kalau taknak share lagi just close tab senarai iklan tu.

If nak tengok apa yang kita telah share, just tekan DASHBOARD. If nak tengok senarai iklan yang boleh dishare just tekan SPECIALS.
Oke 8Share nie kenalah rajin share baru earning naik, kalau seorang tekan dah dapat RM0.20, if berpuluh-puluh orang klik?? hehe kira-kira lah sendiri yea. Oke Selamat mencuba & good luck☻

Ada ayat aku copy sikit dari blog http://arrienlove.blogspot.com nak tahu lebih lanjut boleh lawat 8SHARER  ;) Good Luck ;))









You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸