Olivia Wilde guna susu ibu untuk #icebucketchallenge ?

11:55 AM

Assalamualaikum,
cerita pasal #icebucketchallenge ni,
sudah ramai artis yang join game ni antaranya sazzy falak and his husband, termasuklah bunga citra lestari and asyraf sinclair..


Gambar hiasan sumber google


Aku tak pernah join lagi sebab aku tak rasa nak buat dan tak ada sesiapa pun nak nominate aku ni, hehe..

Aku sebenarnya tak tahu pun pasal ais bucket challenge ni,
tapi aku tengok dalam newsfeed aku penuh je pasal ni,
aku dapat tahu pun dari Demi Lavato facebook ni ngan Cara Dalevign Instagram,
Aku google - ais bucket challenge ni ialah cabaran siram badan kita dengan air yang berisi ais,
sebagai tanda keperihatinan untuk mengatasi penyakit amyotrophic lateral sclerosis (ASL).

Sesiapa yang dinominated mempunyai masa hanya 24 jam atau derma sebanyak 100$ dekat ASL charity.

Kalau nak tahu Dyana Sofya yang ahli DAP juga dah join tau ;)

Dyana Sofya pun dah joined
Berbalik pada tajuk asal,
Harini aku ada terbaca dari satu blog lain - korang boleh pergi sini senyum-senyum pasal Olivia Wilde yang pernah berlakon dalam cerita TRON LEGACY tak silap akuu.

Olivia Wilde siram susu ibu
Aku pun tak tahu apa motif dia siram susu ibu
Dia cakap susu ni dikumpul malam tu..

Aku pun tak tahu, aku hanya boleh cakap kerja gila + membazir, tak tahu la itu dia punya susu ke tak.. cuma aku nak kata sangat membazir ! ;)) Lantak ko lah Olivia Wilde janji kau bahagia.. ;)

Aku kalau pam susu pun tak sampai 20oz je satu malam.. haha ~
Korang boleh tengok video dia bawah ni..

Ada pengkomen di youtube pasal Olivia Wilde ni



Aku terasa macam nak try lah, tapi tak pe la. tengok je hehe ;)










You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸