Tips : Jom ajar anak anda pegang Marker Pen.

11:10 AM

Aku rasa semua orang yang ada Anak akan melalui pengalaman yang sama macam aku. Si Rayyan ni dah berumur 2 tahun sebulan. Sekarang ni aku memang galakkan dia pegang Marker Pen yang jenis whiteboard punya.. kalau dia conteng mana-mana pun boleh padam senang je.. disebabkan dia punya lah suka menulis.. semua tempat dia tinggalkan kesan kreatif dia tu better sediakanlah tempat yang senang dia menulis... aku memanglah dah sediakan awal-awal dah... tapi akibat kreatif sangat.... penuh satu rumah dengan hasil kreativiti dia...

Bola, t-shirt and kaki aku pun boleh jadi tempat dia melepaskan kreativiti dia tu..
Bola baru beli tu HahA  ala murah je

Kaki aku yang gebu gebas pun jadi tempat persinggahan pen

Memang patut sediakan  awal benda macam ni

Korang yang sebagai ibu tu eloklah buat aktiviti yang menarik untuk Anak korang tu.. ni aku lukis TANGAN 3D

Elok juga ajar alif bata satu dua tiga dengan Abc

Ajar bentuk dan warna
Kesimpulannya,Anak Anak suka tengok apa yang kita buat. Kita tunjukkan lah aktivitiyang menarik untuk dorang pelajari So besok lusa boleh la jadi kreatif macam da Vinci ke..macam saya ke ..pasal je.. hehe

Korang yang suka membaca tu bolehkah komen Share cerita yang sama dekat komen komen ni..

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸