YES - Shaklee Malaysia Perkenal Program Kemasyarakatan Untuk Golongan Belia dan Sekitar Majlis Shaklee NC

7:30 AM

Hi, Assalamualaikum semua, sebagai peminat, pengguna setia shaklee dan juga seorang ahli yang masih tersangat baru, saya amat berbesar hati dapat menghadiri majlis berprestij  (National Conference Shaklee) yang dijemput oleh Master saya sendiri iaitu Master Farah Wahida yang selama ini saya telah mendapat banyak ilmu dan informasi daripada beliau. Dengan adanya kelab Fawa Families bimbingan beliau, di situ saya banyak belajar bagaimana untuk memulakan perniagaan dengan Produk Shaklee. Selain itu dengan berkongsi kebaikan vitamins dengan rakan-rakan dari Shaklee - saya juga berpeluang menimba ilmu dalam bidang perubatan walaupun tiada bakat dalam bidang sains.

Majlis Shaklee NC ini berlansung di MIECC Mines Exhibition Centre bermula dari 6 Jun - 7 Jun 2015. Majlis ini adalah bertujuaan untuk meraikan kejayaan ahli-ahli yang cemerlang seperti contohnya seperti "Master Coordinator Sharing," "Leader Consistency" dan pelbagai lagi anugerah untuk mereka yang telah berjaya dalam bidang Shaklee.

Saya bersama Presiden Shaklee, Victor Lim.

Di belakang saya adalah Master Master yang cemerlang dalam kordinator yang konsisten,

Sepanjang program di Shaklee NC meraikan Master-Master yang cemerlang di atas pentas.

Persembahan mantap dari seorang penyanyi yang sudah lebih 40 tahun, Ella namun mempuyai banyak tenaga di peringkat usia Beliau, Apa rahsianya, mungkin juga produk Shaklee.

Saya, suami dan anak tidak melepaskan peluang mengikuti program yang berprestij kali ini.

Antara produk shaklee yang disediakan untuk pengunjung datang mencuba sendiri keenakan
Cinch Chocolate.

Selain daripada anugerah untuk Master yang cemerlang, Shaklee juga mengadakan pembeliaan 
secara pukal untuk ahli-ahli shaklee yang hadir. Selain itu juga "Shop & Win" untuk pembeli yang bertuah.

Bagi yang sudah tahu kebaikan "water pitcher" mereka tentu sudah tahu bagaimana untuk
mendapatkan air yang bersih. Sememangnya air yang bersih sangat-sangat diperlukan untuk badan.
Kalau di mana-mana bawa sahaja "water pitcher' ni contohnya kalau kita ada di sekitar sungai.

Shaklee bukan hanya menjual produk vitamins malahan set penjagaan kulit juga di beri perhatian.

Pada majlis yang sama juga, ahli-ahli shaklee dan pengunjung dapat mengikuti program kesihatan iaitu Medical check yang asas seperti pengiraan tekanan darah tinggi dan BMI di healthy body.

Selain itu, Shaklee Products (M) Sdn Bhd (Shaklee Malaysia)  telah memperkenalkan program kemasyarakatannya iaitu Shaklee Cares for Our Youth untuk kesedaran orang muda dalam memberikan kesihatan yang baik dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja bermula dari kanak-kanak sehinggalah orang dewasa.

Shaklee Malaysia berusaha dalam projek kemasyarakatan - 
Shaklee Cares for Women yang bakal dilancarkan dalam tahun ini juga,

Presiden ShakleeVictor Lim berhasrat dengan penyasaran seramai lebih dari 100,000 orang sehingga akhir tahun ini, sebanyak 50% pendapatan bersih telah dikecapi oleh usahawan muda kali ini, Dengan menyertai  Shaklee, kemudian berkongsi kebaikan produknya dengan rakan, keluarga, dan orang sekeliling kita adalah salah satu cara mudah untuk menjadi ahli usahawan yang berjaya bersama YES!

YES amat sesuai untuk mereka yang mahukan masa depan yang lebih sihat dan lebih baik untuk kehidupan di masa akan datang.YES telah dilancarkan dari Mei 2015 yang lalu, untuk mereka yang berjiwa muda seperti saya dan berusaha mencari kebebasan kewangan dan masa selaras dengan usaha kerajaan yang mahu memupuk golongan yang berjiwa muda dalam bidang keusahawanan. Dengan modal yang rendah namun pulangan teramat hebat !

Healthy Young Living, Healthy Fitness, Healthy Prenatal dan Healthy Post-Natal adalah pek kesihatan di bawah program YES yang dirangka oleh Shaklee Malaysia. Produk yang sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa Mesra Alam adalah sebagai langkah awal untuk kehidupan yang lebih baik akan datang sebagai komitmen terbesar oleh Shaklee.

Sebagai ibu muda dan juga seorang suri rumah, programYES adalah platfom yang sesuai untuk saya menjadi usahawan muda untuk menambah pendapatan keluarga di samping melahirkan generasi yang lebih sihat dan suasana kehidupan yang lebih berkualiti. Saya telah mengikuti program YES ini dengan Mentor saya iaitu Master Farah Wahida yang tidak lekang membantu dan berkongsi ilmu dalam perniagaan Shaklee, walaupun saya masih baru dalam bidang ini, saya telah diberi banyak peluang dalam tempoh yang singkat untuk mempelajari kebaikan-kebaikan produk kesihatan shaklee. Selain itu, YES program juga menawarkan peluang untuk menjana pendapatan, latihan kecerdasan emosi(softskills) dan juga latihan produk dengan bimbingan mentor-mentor yang berjaya.


Seperti yang telah disedia maklum, Shaklee Malaysia ialah syarikat yang terlibat dalam pemasaran produk makanan nutrisi dan supplemen, penjagaan diri serta produk isi rumah. Sudah beroperasi selama 15 tahun dan mempunyai pembekal yang meluas di seluruh negara. Berpangkalan di The Pinnacle Sunway dan mempunyai beberapa cawagan lagi di Pulau Pinang, Ipoh, Kuala Lumpur, Johor Bahru, Kota Bharu dan Kota Kinabalu.

Nak tahu dengan lebih lanjut : Sila layari : 
atau terus lawati facebook rasmi

Bagi yang berminat untu menjadi ahli Shaklee
Whatsapp saya Syafiera - 013-2347502
Dengan promosi June boleh dapat percuma Vita-Lea setiap pembilaan 1 item.



You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸