CELLNIQUE - Skincare tambahan untuk kulit wajah lebih berseri.

7:02 PM

Bila dah pregnant ni, jerawat sukar sekali nak naik, kalau ada pun sebiji dua je, sebelum pregnant jerawat naik macam pelesit, antara salah satunya dorang kata penyebab dari Hormon yang tidak stabil - oh bila pregnant hormon stabil la ye ? Cuma bila dah stabil tu paling tak best Bekas bekas jerawat lama yang masih ada tinggal sikit tak lagi ditambah dengan parut cikenpox yang sebesar alam kat area bawah pipi ni, huhu sabar jer la. Nasib baiklah syafierayamin.com ni dah mempunyai teman setia sampai sekarang ni kalau masih anak dara macam mana la ye tapi syafierayamin.com sudah tentu nak nampak cantik depan mata insan tersayang takkan lah nak nampak selekeh je, kecian laki kita hihi sudahlah kat luar sana ramai perempuan seksi gojes maut -  huhu.

Jadi syafierayamin.com macam biasa nak review produk yang baru dapat di tangan minggu lepas - produk yang agak popular juga rasanya beauty bloggers ramai yang berminat dengan produk ni. Setelah ceritakan masalah kulit yang syafierayamin.com alami kepada pakar kecantikan Cellnique, mereka suggest kulit syafierayamin.com memerlukan Instant calming memandangkan pencuci muka yang syafierayamin.com ialah St.Ives Green Tea Cleanser dan selainnya pelembab muka Laneige dan Estee Lauder, jadi rasanya tak ada masalah untuk kulit syafierayamin.com untuk mendapatkan rawatan tambahan/ skincare untuk kulit yang sangat sensitif ni.


CELLNIQUE pun suruh syafierayamin.com cuba dulu produk mereka mana tahu hati akan berkenan bila dah pakai. syafierayamin.com dah cuba dalam 2-3x memang boleh nampak ketaranya, kulit jadi lebut sesangat tapi kena rajin lah sapu kat muka everyday. Kalau tak macam mana nak dapat kulit gojes maut kan.

Antara produk yang CELLNIQUE suggested untuk syafierayamin.com

1. CELLNIQUE PARAMEDICAL Insentive Soothing & Hydrathing Masque Witch Hazel & Aloe Vera

Kita ni memang tak asing lagi dengan kebaikan yang ada dalam aloe vera, zaman dulu semeblum banyak produk kecantikan keluar memang Aloe Vera adalah alternatif utama untuk merawat keradangan kulit, let's say kalau ada kemerhana atau kegatalan pada kulit just sapukan aloe vera je cuma kena sapu banyak kali lah sampai hilang kerengsangan kulit tu.

Fungsi :
  • Boleh megurangkan rasa kegatalan dan kemerahan pada kulit
  • Menghidrasikan kulit wajah nak memberi khasiat untuk kulit
  • Sangat sesuai untuk kulit terbakar, iritasi dan juga kulit yang kemerahan
Dia punya cecair jenis gel dan bewarna kebiru-biruan yang cair. Memang macam aloe vera punya gel dan tidak mempunyai bau yang tengit.


2. D'Sensi Calming Essence

 Yang ni I ingat macam serum bila tengok dia punya warna macam (Nila) yang kita basuh baju sekolah kita untuk nampak macam baju baru tu, fungsi dia sama je untuk emnengkan kerengsangan kulit yang bermasalah.

 

Cara nak pakai : Gabungkan kedua-dua produk lepas tu sapu dekat keseluruhan wajah dan biarlah sampai kering, lepas tu boleh cuci terus dengan air suam.


Testimoni dekat muka sendiri, tapa edit tau, cuba tengok parut-parut jerawat yang masih taknak hilang kat muka tu, Ya ALLAH degil betullah parut parut ni, sental sental punya bahaya tau boleh buat kulit jadi lagi kasar jadi baiklah guna produk produk yang lembut je supaya kulit tak sakit dan tak gatal. Saya boleh kata Cellnique ni agak bagus juga kalau nak jadikan sebagai skincare tambahan untuk kulit sendiri. hee.

Cuba tengok lepas 20minit, memang la tak hilang parut lama tapi boleh nampak skin sangat glowing tau and lembut je rasa skin ni. hee suka  sangat hati kita tau.



Untuk maklumat lanjut pasal produk ni, jangan lupa singgah.

CELLNIQUE Facebook : www.facebook.com/cellnique
CELLNIQUE Instagram : @CellniqueMy 
CELLNIQUE Website :  www.cellnique.my

Dan ada SPECIAL OFFER dari CELLNIQUE ! Sesiapa yang buat 'Online Purchase' Jangan lupa masukkan 15% discount code: DPSY15 di www.cellnique.my - SILA BUAT TEMPAHAN sekarang !
 

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸