DASHiNG - Pencuci Muka Khas untuk Lelaki Aktif

4:47 AM

Pencuci Muka Khas Untuk Para Lelaki yang Aktif !
Aksi Hebat Namun Lembut di Kulit Mu 

DASHiNG salah satu produk nombor 1 Malaysia yang bergabung dengan Manchester City Football Club telah menghasilkan produk yang menjanjikan kepuasan dan bakal memberikan pengalaman yang tidak akan dilupai oleh semua peminat sukan di Malaysia. Selain daripada pencuci muka DASHiNG juga mempuyai produk lain seperti  EDT, Deodoran, Mandian Badan, Gel rambut dan juga Bedak talkum.

Zaman sekarang lelaki juga mempunyai komitmen seperti wanita dimana kebersihan diri sentiasa dijaga supaya tuan punya badan nampak lebih kemas dan bakal dikelilingi oleh ramai orang. Siapa sangka lelaki yang dikatakan Macho hampir semuanya menjaga perapian diri dari hujung rambut sehinggan hujung kaki. Contoh Lelaki yang menjaga penampilan dan personaliti mereka adalah seperti Sergio Aguero, Vincent Kompany, Samir Nasri dan juga David Silva.

DASHiNG dengan bangganya memperkenalkan rangkaian produk terbaru pencuci muka mereka yang di inspirasikan  oleh Manchester City Football Club. Rumusan produk pencuci muka ini khas untuk kulit dan cuaca di Asia. Kandungan produk telah dipilih dengan baik untuk masalah kulit yang biasa di alami oleh kaum lelaki di  Malaysia. Walaupun pencuci beraksi dengan Hebat namun ianya lembut pada kulit. So, don't worry be happy.


Produk Rangkaian DASHiNG ini mengandungi 5 jenis dimana setiap salah satunya dicipta khas untuk masalah kulit yang biasa di alami oleh kaum lelaki yang mempunyai gaya hidup aktif.

DASHiNG Whitening Scrub
Dirumus khas dengan Garam Laut untuk membersihkan kulit secara mendalam dan mengelupaskan kulit mati untuk menjadikan warna kulit ton sekata. Membantu membebaskan liang pori dari tersumbat, bintik-bintik hitam dan juga membuang sisa kotoran di wajah. Kini, para lelaki di luar sana mampu mempunyai kulit yang 'flawless' mengalahkan wanita macam kami.

DASHiNG Icy Fresh
Untuk mendapatkan kesegaran dan kulit yang berhidrasi. DASHiNG Icy Fresh mungkin adalah pilihan yang terbaik kerana ianya mengandungi 'Ice Glacier Water' yang memberikan kesegaran dan kesejukan yang berkekalan panjang sekali gus menghilangkan rasa haba kepanasan. Kini anda boleh 'Kick It Cool' macam David Silva.

DASHiNG Oil Clear
syafierayamin.com paling suka yang ini, sebab dalam pencuci muka syafierayamin.com satu ketika dulu pun mempunyai ramuan arang - memang sangat berkesan untuk mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak yang berlebihan dan ianya juga membersihkan kulit secara medalam sehingga ke hujung liang pori. Jadikan pencuci muka ini sebagai pertahanan dari minyak yang berlebihan umpama pemain pertahanan tengah, Vincent Kompany.

DASHiNG Acne Free
Diformulasikan  dengan Zinc & Clay untuk melawan bakteria penyebab Jerawat ! Kini anda boleh lawan masalah jerawat anda lebih baik dari tendangan Sergio Aguero ! Ianya akan memastikan kulit anda mempunyai kulit yang sihat, lebih bersih berbanding sebelumnya dan semestinya BEBAS dari Jerawat !

DASHiNG Extra White
Bagi kaum lelaki di luar sana yang inginkan kulit cerah berseri seperti  Samir Nasri, Produk ini mungkin pilihan anda. Ianya diformulasikan dengan Swiss Alpine Plants yang akan menjadikan kulit anda lebih ringan, cerah dan tona yang sekata. Ianya juga mempunyai perlindungan UV yang boleh menghalang terjadinya bintik-bintik hitam.

DASHiNG juga memberikan peluang kepada anda yang peminat Bola tu untuk menjadi 11 PEMENANG BERTUAH untuk pergi ke Manchester, UK selama 6 Hari 5 Malam 'FULLY PAID' tau dan termasuk sekali 3 hari 'training camp' di City Football bersama juru latih akademi.

Anda juga berpeluang untuk 'Get Up Close Personaliti' dengan pemain bola sepak nombor 1, melancong ke Stadium Etihad dan tak lupa juga tiket VIP untuk menonton sendiri perlamanan LIVE antara Manchester City FC dan juga Manchester United pada 19th March 2016 !

Senang je nak menang hadiah ni - berkonsepkan pertandingan SMS - Anda hanya perlu membeli mana-mana rangkaian produk DASHiNG dan Elite kemudia hantarkan SMS ringkas untuk menyertai pertandingan yang akan berakhir pada 31st December 2015 !
Singgah sini untuk Maklumat Lanjut ! Layari FACEBOOK DASHiNG dengan segera.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸