ECOTINT® - meluaskan lagi jajahan mereka sebagai Pakar terkemuka untuk "Window Film"

6:08 AM

Baru- baru ini syafierayamin.com berpeluang untuk menghadiri sebuah majlis yang berkaitan dengan "car tinted' di mana khas untuk anda yang inginkan perlindungan terbaik untuk harta barang anda.

ECOTINT® adalah salah satu jenama yang amat dipercayai di Malaysia dan boleh menyelamatkan anda dari penipuaan dalam pemasangan barang berkualiti - #wearesuckersfortoolong sebagai satu misi yang harus dijayakan.
Antara blogger yang hadir di Majlis ECOTINT® baru-baru ini
Cuaca di Malaysia berubah-ubah sekejap hujan sekejap panas, kadang-kadang Malaysia juga mengalami suhu panas yang melampau sekitar - 28 °C dan ianya mungkin adalah salah satu isu besar untuk segelintir penduduk di Malaysia lebih-lebih lagi yang jenis macam puteri lilin ( tak tahan panas ) dan disebabkan inilah ECOTINT® tercipta untuk memastikan kita semua berada di dalam keadaan tenang dan nyaman.


ECOTINT® adalah salah satu jenama yang masih kukuh di dalam pasaran Filem khas untuk tingkap kereta. Hampir 15 tahun sudah beroperasi semenjak dari tahun 2000 dari perniagaan di Taipan satu masa lalu. Syarikat yang berkaitan di Centre, USJ, Subang Jaya, ECOTINT® telah berjaya mengukir prestasi yang cemerlang dalam Filem Tingkap yang berjenama.

Dengan menggunakan Slogan "Your Smarter Window Film" - ECOTINT® telah menjadi sebagai jenama yang paling terkenal dalam industri automatif dan bangunan di Malaysia serta di rantau Asia Tenggara.


Siapa sangka ECOTINT® telah memenangi banyak anugerah dan dikenali di kalangan pelanggan kerana prestasi yang terjaga dan amat di yakini. Dengan menggunakan #wearesuckersfortoolong adalah sebagai komitmen ECOTINT® untuk menawarkan produk yang berkualiti dalam perkhidmatan. ECOTINT® akan terus mengembangkan jenamanya di seluruh rantau Asia.

Dengan menawarkan servis yang terbaik dan ECOTINT® juga mahu menjadi sebuah jenama yang kompetitif dalam pasaran tanpa sebarang kompromi lebih-lebih lagi untuk permintaan yang tinggi pada masa kini.

Antara makanan yang terhidang pada malam Majlis  ECOTINT®

Salah seorang peminat setia produk ECOTINT®



ECOTINT® telah memperkenalkan servis rangkaian untuk "tinted film" yang memberi perlindungan haba tanpa tandingan dan mengurangkan haba yang panas. Malahan jenama ini juga menawarkan perlindungan UV SPF++ dan PA++ mengikut kehendak serta kesesuian pelanggan.

ECOTINT® amat menjaga kualiti servis jenama mereka supaya pelanggan dapat berpuas hati dan berasa berbaloi untuk mengelakkan pembaziran pada wang yang mereka laburkan untuk ECOTINT®.

Ray Barrier Solar Series 
Menawarkan perlindungan solar dan merupakan satu jenama yang menyediakan kedua-dua SPF dan perlindungan PA +++ yang bertaraf antarabangsa.  Produk ini bukan sahaja mengekalkan kenyamanan kepada anda malahan melindungi anda dan keluarga  daripada sinar UV yang berbahaya.

Solar Series juga menawarkan pelbagai rangkaian "tint" perlindungan solar dengan spektrum penuh perlindungan dari Sinaran UV inframerah mengikut keperluaan anda.

Produk ECOTINT® telah dihasilkan oleh Sumitomo Osaka Cement Co. Ltd di Jepun yang telah menjadi syarikat bursa saham Tokyo yang terkenal dalam teknologi nano yang canggih.

Ditubuhkan pada 1907, produk Sumitomo menawarkan perlindungan yang selesa terutamanya perlindungan dari haba dan UV mengikut ketebalan dan cahaya melalui pemindahan (VLT) dan mematuhi peraturan JPJ.

Pelanggan juga tidak perlu risau mengenai gangguan isyarat elektromagnet atau penyebab gangguan kepada GPS dan penggunaan Smart Tag.


Thank you to all the #KindnessInspired volunteers who helped out at Pertiwi's Soup Kitchen! We would also like to thank...
Posted by KindnessInspired on Sunday, 1 November 2015


Usaha Kebajikan dari ECOTINT®
ECOTINT® kini telah mewujudkan usaha kebajikan sebagai sebahagian kepada Komuniti #KindnessInspired sebagai inisiatif untuk membantu dan memberi inspirasi dalam perubahan masyaraka. KindnessInspired merangkumi kebajikan dalam usaha untuk memberi rawatan kepada pekerja-pekerja binaan yang bekerja keras di Subang Jaya dengan menyediakan makanan, kopi malahan menyebarkan kegembiraan dan hadiah kepada "FOLKS HOMES" dan "PUSAT KANAK-KANAK Down Syndrom" di Lembah Klang. Semoga usaha ini dapat keberkatan dari tuhan.

Untuk Maklumat lanjut tentang ECOTINT® produk dan juga servis, sila layari
www.ecotint.com

Untuk Maklumat lanjut tentang KindnessInspired
Sila layari #KindnessInspired

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸