Ketagih ais waktu saat mengandung

1:39 AM

Gambar hiasan semata-mata
Ketagih ais.
Aku nak Update sebab sekarang ni dah 37 minggu Anak yang kedua. Duh. Badan ni asyik berpeluh peluh. Tiap tiap malam berpeluh sakan. Dah macam bersauna. Kipas buka kuat pun sama juga. Badan banyak keluar sangat heat. Rasa boleh tadah dah dengan baldi sebab peluh non-stop. Sarung Bantal pun banyak kali nak kena cuci sebab peluh kuat sangat.

Sampai satu masa aku pergi beli ais 7-Eleven tu rm 2.50 tak silap. Bila rasa panas sangat apa lagi. Ketuk ketuk ais tu ada yang pecah tu kumpul kumpul hihi jadi macam ais kepal lepas tu ngap masuk mulut. Sedap betul lah. Kalau ada yang keras sikit macam ais cube tu bagi dia cair kecil sikit masuk mulut gigit terus bunyi krup krap krup krap.

Tapi aku makan ais bukan keseorangan memandangkan Anak lelaki aku sorang ni pun layan juga makan ais macam Mama dia. Boleh lah.

Tapi faham2 lah bila dah gigit ais ni gigi pun boleh jadi serpih oo. Tak pun gusi berdarah. Happened to me la that's why kadang2 I Risau juga.

Orang kata tak baik makan ais banyak sangat nanti baby besar. Aku rasa aku pon dah start gemok 😧

Tapi nak buat macam mana. Nak pantang waktu Pregnant macam Kecian je baby nanti. Sebab dia pun nak makan juga.

 Nanti dah beranak nanti tak de la nak ambil  ais ais tu kan..

Macam mana Mommies luar sana. Korang suka makan ais ke macam kita ni ???

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸