MSB My Beauty Secret Facial Maskers

9:34 AM

 

Hi semua !

Harini syafierayamin.com nak review produk maskers yang teramat colorful dan dan sangat comel packaging dia - box dia pun sangat exclusive.

Masa sampai je MSB facial masks ni dekat rumah, serious I teruja sangat tengok kotak dia, simple box but looks so elegant tau ! Rasa macam sayang nak buka tapi kena buka je sebab nak review maskers ni.

1 box ni ada 7 keping facial maskers. Packaging facial maskers dia pun cute sangat !
  1. 2 keping Brightening Masks
  2. 2 Keping Facial Firming & Anti-Aging masks
  3. 3 Keping Hydrating Masks

Jom kita terjah- best sangat ke facial maskers ni sampai jadi kegilaan ramai gadis di luar sana.

Ta-daaa sangat lovely kan packaging dia.


Kotak MSB depan & Belakang.

Hydrating Mask


Hydrating Mask ni sangat membantu untuk merawat kerosakan kulit dan menjadikan kulit lebih lembut malahan memberi kebaikan nutrisi untuk kulit. Lepas dah pakai je kulit muka terus jadi segar dan bermaya.



Kandungan kolagen yang terdapat dalam facial firming dan anti aging mask ni sangat membantu untuk merawat masalah kulit yang berkedut. Walaupun I masih belum tua tapi I pakai juga sebelum tua sebab Mencegah tu kan lebih baik. Masks ini juga menjadikan kulit lebih tegang dan awet muda.



Brightening Mask ni fungsi dia untuk mencerahkan kulit wajah. Membantu untuk menjadikan tona kulit wajah lebih sekata, merawat masalah pigmentasi, menghalang kulit jadi pudar, meningkatkan  kadar metobolisma kulit disamping memperbaiki sel tisu kulit mati. Dalam waktu yang cepat, ianya dapat membantu mencerahkan kulit dengan pemakaian sekali.




 

Ta daaa- muka selepas guna Facial Firming and anti- aging MSB Masks
Secara ringkasnya, saya sangat suka kan yang Facial Firming dan anti-aging masks, sebab saya dah 26 memang kena cegah la kedutan di wajah. I juga ada masalah parut jerawat dan pigmentasi jadi memang kena pakai brightening  mask untuk kurangkan masalah kegelapan kulit.






Untuk maklumat lanjut :
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
MSB My Secret Of Beauty Facial Mask
Official Website: www.msobeauty.com
Facebook Page: My Secret Of Beauty Official
Instagram: @MSOBeauty 

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸