Shhh.. Rahsia Kesihatan dalaman dan luaran lelaki terungkai..

3:36 AM

 

Hi semua, syafiera here..
Rata-rata wanita dalam Malaysia sangat menitikberatkan kesihatan diri mereka kerana mereka mengunakan banyak tenaga untuk mendidik anak-anak dan menjaga rumah tangga mereka.. sehingga mereka terlupa bahawa suami mereka juga perlu mengekalkan kesihatan luaran dan dalaman secara komprehensif supaya dapat membantu suami kesayangan mereka tampil lebih hebat, memiliki sistem imunisasi yang tinggi serta bertenaga di tahap paling optima.

"So talk about Man's health, I memang senantiasa memastikan suami mempunyai kesihatan yang baik supaya dia senang untuk bangun pagi dan menyediakan keperluaan di rumah serta mempunyai tenaga yang banyak untuk meneruskan kehidupan dengan mencari rezeki dari pagi hingga ke petang. Sebenarnya pelbagai produk yang I kenalkan dekat suami supaya dia dapat menghadapi tekanan dan mengelakkan kemurungan ketika berdepan dengan persaingan yang kuat di tempat kerja. Selain dari tempat bekerja, tekanan di rumah juga boleh membuatkan suami menjadi over-stress, jadi saya sebagai isteri akan kurangkan tekanan dan beban suami dengan memberikan produk kesihatan yang boleh Memulihkan kecelaruan neurosis supaya suami dapat berfikir dan bertindak dalam keadaan yang baik, jadi saya perkenalkan MAX7 kepada suami untuk dia menjadi lebih kuat, bertenaga dan cergas sepanjang masa disamping merawat masalah lemah tenaga batin" - Good Wife

MAX 7  menggunakan konsep "Cegah & Rawat" yang diperkenalkan oleh RNVHERBS supaya kaum lelaki dapat mencegah penyakit kemurungan yang menganggu emosi disamping merawat juga mereka yang mengalami tenaga batin yang lemah.

 

MAX 7 diformulasikan dari sumber asli semulajadi yang terbaik di seluruh pelusuk dunia - sumber-sumber ini telah dimanfaatkan dengan proses inovasi terkini yang dijamin selamat, berkesan serta berkualiti tinggi yang ditubuhkan oleh dua sahabat Radzwill,35 dan Nazir,33 yang berlatarbelakangkan bidang Kejuruteraan dan Pengurusan Kewangan pada tahun 2015 dan mereka yakin MAX 7 bakal mendapat tempat di hati penguna.


Campuran herba yang terbaik seperti Maca, Tribulus Terrestris, Cordyceps, Epimedium, Ashwaganda, Pumpkin Seed, Saw Palmetto, Ginseng dan Epal Hijau dimampatkan di dalam MAX 7 untuk memastikan keberkesanan yang maksimum.

 

Kajian Sainstifik antarabangsa mendapati Gabungan herba-herba utama di dalam MAX 7 dapat membantu :
  • Meningkatkan Kesuburan
  • Mengawal berat badan
  • Mencegah dan Merawat Penyakit Kanser Prostat
  • Merangsang tenaga seksual lelaki
  • Memulihkan kesihatan tubuh badan
  • Mengelakkan masalah jantung
  • Memulihkan kecelaruan neurosis

MAX 7 mempunyai 7 sachet untuk setiap kotak di mana setiap sachet mengandungi kandungan nutrisi dan khasiat  hasil dari kajian dan penyelidikan sainstifik antarabangsa dan nutrionist tempatan. Antara kandungannya :
  • Vitamin A,D, E,C, Bcomplex
  • Kalsium
  • Magnesium
  • Besi
  • Zink
  • Iodin
yang membantu merangsang keHEBATan kaum Lelaki.

Setiap lelaki disyorkan untuk mengambil MAX 7 sebagai makanan tambahan bagi mengekalkan kesihatan mereka disamping mendapatkan nasihat doktor pakar bagi menyelesaikan masalah yang dihadapi contoh kadar testosteron yang rendah dalam badan seseorang boleh menyebabkan penurunan fungsi seksual dan gejala ini akan menganggu emosi dan akhirnya membawa kepada kemurungan. Jadikan MAX 7 sebagai ikthiar dan solusi terhadap masalah yang dihadapi.


Walaupun seharian bekerja dari pagi ke malam, dengan mengamalkan MAX7 sebagai makanan tambahan harian dapat memulihkan tenaga dalam lelaki untuk kekal cergas dan sihat selain membantu melegakan kepenatan fizikal dan emosi dan melancarkan peredaran darah serta menguatkan tubuh badan.


MAX 7 dikilangkan mengikut piaiwain  Amalan Perkilangan yang baik (GMP-GOOD Manufacturing Practice) yang mendapat perakuan HALAL dan diperakui Biro pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia.


Antara maklumat pemakanan dan Ramuan yang terdapat di dalam MAX 7.


MAX 7 berharga RM80 bagi setiap kotak yang semestinya harga mampu milik oleh sesiapa sahaja dan ianya bukan perlaburan yang sia-sia untuk kesihatan dan kesan positif yang bakal dimiliki.


Setiap Kotak MAX 7 Mengandungi 7 sachet yang perlu di ambil seara berterusan.


Penyediaan MAX7  dalam bentuk serbuk yang memudahkan pengguna makan begitu sahaja sekali sehari sebelum tidur untuk kesan yan baik atau di waktu pagi sebelum makan untuk kecergasan sepanjang hari.


Ramai lelaki mengalami masalah Depresi disebabkan persekitaran yang penuh dengan persaingan dan waktu kerja yang tidak menentu sehingga banyak hilang tenaga yang sepatutnya untuk bersama Isteri dan anak-anak agar dapat membentuk keluarga yang berkualiti dan terdidik. Jika hal ini berterusan ianya akan menganggu kebahagiaan dan keharmoniaan rumah tangga.

Dengan MAX7, kaum lelaki boleh kekal sihat, bertenaga sepanjang hari disampin mengekalkan kesuburan lelaki kerana kebahagiaan dan kerhamoniaan kehidupan seseorang adalah bergantung kepada kesihatan dan kekuatan fizikal tubuh badan.

Dapatkan sumber makanan tambahan yang dijamin keberkesanannya untuk tampil hebat dan sihat. MAX7 tidak akan mengecewakan anda.

Cubalah MAX7 Sekarang ! Anda pasti akan merasai tenaga yang luar biasa.

Untuk Maklumat Lanjut :

Bagi mereka yang berminat untuk menjadi rakan niaga bersama MAX7. Sila e-mail ke rnv.inbox@gmail.com atau terus ke taliaan 010 202 9080 / 016 202 8275. RNVHerbs akan sentiasa ingin berkongsi dan memberi bimbingan kepada yang berminat untuk menjadi rakan niaga Max7.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸