Esseplus skincare | Pro-Biotik dalam serum kecantikan ? Eh for real ?

4:44 AM

 

Yuhuuu everybody !
Remember last time, I ada attended 1 event di Ashley's Kitchen by Living Foof, Bangsar. Everything about the the probiotik. So far What I know Pro biotik  adalah bakteria dan yeast hidup  yang sangat bagus untuk kesihatan kita, lebih-lebih lai di bahagian penghadaman. Ada dua jenis bakteria iaitu bakteria baik dan juga bakteria jahat. Badan kita memang adalah dua jenis bakteria ni. Probiotik adalah bakteria baik dan sangat membantu untuk mengekalkan kesihatan yan baik.

4 Orang kanak-kanak telah melakonkan watak untuk memberi kefahaman kepada penonton tentang kebaikan Probiotik terhadap badan.



EssePlus ada pelbagai jenis serum yang boleh anda guna untuk mendapatkan kulit bebas bakteria jahat. Antara produk yang mahal dalam serum anda.


Antara skincare range dari Esse Plus yang mungkin anda akan gemari. 
Ada 6 produk terbaru : 3 serum, 2 pelembab dan 1 eye cream. 

 
Esse Toner Plus membantu menjadikan kulit lebih sekata dengan kebaikan microbes dan meningkatkan fungsi penghadangan.

Intensity Serum ni khas untuk mengurangkan kedutan dalam masa beberapa minit disamping memberi ketenangan pada otot wajah.


Eye contour Cream bertindak secara aktif untuk menguatkan struktur Vascular ( menghindarkan lingkaran gelap bawah mata ) mengurankan pigmentasi selain itu menegang dan menganjal serta mengurangkan garisan halus.


Prebiotic serum adalah salah satu range yang bertindak sebagai foundation. Mengandungi lebih kurang 10bilion probiotik hidup setiap ml yang sihat untuk kulit wajah.


Esse Ageless serum sangat kuat dan mampu bertahan untuk kesan keanjalan pada kulit berkedut. Membantu menjadikan kulit lebih tegang dan anjal dengan Devil's Claw dan Kigelia.


Esse Restoration Moisturiser menawarkan kadar kelembapan yang lebih mendalam sebagai salah satu asas yang menguatkan fungsi penghadangan selain meningkatkan kualiti pelembapan.


Esse Defence Moisturiser diformulasikan untuk melindungi dan membekalkan kulit normal dengan memberikan probiotics,  ekstrak probitoics, Hylauronic Acis, Kigelia dan Devil's Claw.


Esse Ageless Serum menjadikan kulit lebih kuat dan keanjalan yang tahan lama. Siri yang aktif termasuk Devil's Claw dan Kigelia.

Kemajuaan di dalam penjujukan genetik sejak 10 tahun telah menjadikan saintis dapat membezakan DNA manusia dan organisma lain. Penemuaan 10 mikrob untuk setiap sel manusia di dalam badan kita. Esse telah mengunakan prebiotik yang terpilih untuk memberi mikrob yang baik untuk kulit wajah.

Untuk maklumat lanjut tentang produk ini, sila layari :

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸