ErgoBaby - Baby Carrier untuk New Born ?

10:13 PM


Hi semua,
Syafiera here !
Last time I ada attended a parenting event pasal Baby carrier and how to wear Ergobaby carrier. Baru-baru ini Ergo baby ada melancarkan baby carrier yang terbaru iaitu "The Adapt Baby Carrier" Satu-satunya baby carrier yang boleh bawa bayi yang baru lahir  dan tak perlu masukkan "baby infant insert" dah.

Ergo baby pernah memenangi award sebagai rekaan yang sangat unik dan selesa. Ergobaby telah memperbaharui keselasaan dan egonomic senang pakai dengan posisi untuk bayi yan seang membesar. Tak perlu nak tukar baby carrier dah, dari bayi hingga kanak-kanak 4 tahun boleh guna baby carrier adapt ni.

Selain daripada The Adapt baby carrier, Ergo baby juga mempunyai baby carrier yang lain mengikut kesesuaian, keselesaan dan kemampuaan ibu bapa seperti 4 position 360.




 Ergobaby ADAPT  adalah easy-to-use baby carrier yang boleh pegang bayi secara ergonomik dan selesa dari saiz bayi baru lahir sehingalah ke kanak-kanak (7-45lbs) ataupun dari 3kg - 20 kg. Sangat mudah  dengan 3 posisi ( depan-dalam, bahagian peha dan belakang). Terdapat extra shoulder straps denan pilihan crisscross dan double adjustment waistbelt dengan sokongan lumbar yang menwarkan  keselesaan pada ibubapa.



Terdapat 2 warna : Hitam dan Kelabu Mutiara. Berharga RM699.

Sila layari www.ergobaby.com dan www.bloomandgrowasia.com untuk maklumat lanjut. Watch my video below How To wear Ergobaby Adapt & Ergobaby 4 position 360

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸