Jom Sertai pertandingan "Would You Rather" oleh Sudocream

3:13 PM


Sudocream kini tengah mengadakan daily contest "Would You Rather" di Sudocrem Malaysia Facebook untuk ibubapa yang ingin memenangi hadiah menarik yang ditawarkan dari 1 June 2016 sehingga 21 Jun 2016 ! Sertai pertandingan ini untuk melayakkan anda memenangi hadiah permainan yang sangat menarik serta sudocream bersaiz 60g/tub untuk setiap hari !

Sila baca terms and condition sebelum menyertai pertandingan "Would You Rather" oleh Sudocrem Malaysia Facebook tau !

Good Luck Parents ! Semoga anda berjaya !
Bila jadi seorang ibu, perkara yang tidak dijangka(expect un-excpected) selalu akan berlaku terutamanya pada anak-anak kecil, selain daripada kembung perut, ketidak selesaan badan, perkara yang terlalu "basic" seperti "nappy rash" atau ruam ataupun kulit melecet pada bahagian punggung bayi kerap akan berlaku jika kebersihan tidak dijaga dengan baik.

So, what I do to keep my baby's skin healthy and far away from the rashes ?
Okay macam I akan pastikan pemakanan bayi terjaga dan pemakanan yang seimbang just to make sure their poops tak panas. Then I akan pastikan akan menukar lampin. Dan paling utama I akan sapu SudoCream Nappy Cream to their skin sebelum memakai lampin.



How did I know about Sudocream and why I am one of a fan ?
Okay masa I delivered the 1st baby in Hospital, they will gave us a goodie bag before we go home. So dalam goodie bag tu ada Sudocream, since that ! I tak missed guna Sudocream. I always bought several of them. And then the second baby still I'm using it. I think it's really convenient to bring anywhere. I rasa sudocream is so effective and quite affordable ! You know, 1 small tub the 60 g almost 3 months I've been using on my baby's butt. Dengan bahan aktif yang akan membantu mengurangkan ketidak selesaan seperti melecet dan ruam malahan memberi perlindungan kepada kulit bayi.

Anda boleh dapatkan Sudocream di seluruh dunia farmasi seperti Guardian dan kedai bayi yang terpilih. RM 24.90 untuk 120g/tub dan RM15.90 untuk 60/tub.

XOXO,
Syafiera

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸