Majlis Pelancaran Motherhood.com.my

8:21 PM

Photo courtesy : motherhood.com.my facebook

Hi semua !
Syafiera lagi !
Harini I nak update event keibubapaan yang sempat I singgah last Sabtu 28 Mei 2016 lepas, let me introduce you guys a place market untuk ibu bapa beli barangan anak-anak dan bayi boleh dibeli secara online, lepas ni tak susah dah nak keluar jauh-jauh beli barang, tekan dan bayar through online je, senangkan ? Anak lari-lari dalam rumah pun tak ada masalah, hehe.

 

Semasa majlis pelancaran motherhodd.com.my sebenarnya banyak aktiviti yang ada dijalankan terutamanya untuk cabutan bertuah ! Itu yang paling seronok hehe.


Terdapat juga aktiviti mewarna untuk anak-anak jadi bila ibubapa tengah mendengar ucapan oleh pihak management, anak-anak busy dengan mewarna jadi mereka tak adalah lasak melompat sana sini.


Taklimat ucapan oleh pihak motherhood.com.my untuk memperkenalkan belian barangan kanak-kanak dan bayi secara online.


Bagi ibubapa yang ingin memenangi Give Away Kamera Lumix F8 (DSLM) iaitu tajaan daripada Panasonic, motherhood.com.my akan memilih 5 orang ibubapa yang bertuah dengan menulis I am A_________ bersama anak-anak dengan menghashtag #Lumix #Motherhoodcommy.


Disamping itu terdapat aktiviti 'face-drawing' untuk kanak-kanak, macam-macam lukisan seperti arnab, harimau di wajah kanak-kanak yang suka dengan 'face-painting' ni.

Photo Courtesy : www.motherhood.com.my facebook
 Yea I menang lucky draw menang produk untuk anti-aginG, Was targettin for pampers 1 year supply but this one dah okay menang dari tak ada hehe.

Majlis Pelancaran www.motherhood.com.my diumumkan oleh Nuren Group.

Petaling Jaya, Selangor pada 20 Mei 2016, Nuren Grop iaitu salah satu syarikat di Malaysia telah menjalankan komuniti dan laman sesawang e-commerce untuk membantu golongan wanita yang bakal menjadi seorang ibu untuk membeli barangan yang berkualiti serta mudah dihantar ke rumah.

Nuren Group akan membantu bakal ibu dalam mencari inspirasi, produk, servis dan kedai online di bawah satu bumbung. Motherhood.com.my adalah sebagai marketplace platform untuk para wanita membeli produk dan servis daripada maternity, bayi dan juga kanak-kanak. Selain itu Nuren Group juga mempunyai 3 platform iaitu www.wedding.com, nuren.sg dan juga motherhood.com.my.


Nuren Group telah menagadakan refferal program untuk platform www.motherhood.com.my. Refer pada kawan untuk mereka bershopping di www.motherhood.com.my dan mereka akan mendapat RM15 setiap pendaftaran dan RM5 akan dimasukkan ke dalam akaun anda setiap kali rakan anda refer link anda dan anda akan mendapat RM10 setiap kali mereka memberi barang dan semuanya akan menjadi diskaun sebanyak 5% setiap kali anda membeli.

Jom refer kawan dan dapatkan pulangan kredit daripada motherhood.com.my untuk anak-anak anda.

Sila layari

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸