Kepingan Emas dalam Bedak Asas ? | Royal Gold 24K Foundation | Althea Korea

10:05 AM



Royal Gold - salah satu rahsia untuk kulit wajah awet muda yang boleh dimiliki dengan Emas 24k !
Ianya diformulasikan khas untuk 'perfet coverage' membuatkan kulit berseri malahan tidak perlu memperbetulkan makeup lagi ! Hanya sekali sapuan menjadikan kulit sangat bersinar, berkilat dan berseri !

Khas untuk mereka yang ingin kelihatan muda sepanjang masa ! Kini Umur bukan lagi rahsia dan ianya hanyalah nombor semata-mata !

 

Dengan Royal Gold Foundation ianya boleh dijadikan sebagai asas utama untuk mendapatkan kulit yang lembut dan menutup cela sambil membuatkan kulit anda jauh berseri seperti anda tidak pernah merasai pengalaman berbedak asas dengan royal gold 24k foundation ! Dengan komponen emas 24K yang menjadikan kulit anda secara semulajadi berkilau, sihat dan berseri !

 

Royal Gold Foundation dilapisi dengan kepingan emas 24k pada bahagian atas berupaya untuk merawat masalah kulit kusam dan masalah kulit yang lain. Kepingan emas 24k terdapat lebih kurang 99.9% yang sangat nipis tapi mampu menghasilkan liputan sempurna pada wajah !

 

Antara sebab yang saya sangat menyukai Royal Gold 24K foundation :
  • Membantu mempertingkatkan keserian pada wajah
  • Menjadikan makeup tahan lama hampir 24jam
  • Membantu meningkatkan kelembutan kulit wajah
  • Iritasi yang rendah dalam ujian.
  • Tidak melekat pada kain
  • Tidak berminyak tapi terasa seperti memegang sutera.
  • Wajah nampak sihat dan bersinar serta berkilau
  • Kalis air
Macam mana nak guna ? Caranya, Pastikan kulit wajah dalam keadaan yang bersih kemudian calitkan jari anda di Royal Gold foundation 24K pada wajah, buat dalam bilangan dots dan lebihkan pada persekitaran yang bermasalah. Kemudian gunakan span yang disediakan untuk mengemaskan sapuaan sehingga rata pada wajah.


Hanya beberapa sapuan Royal gold 24K foundation pada wajah mampu menutup cela dan kulit bermasalah ! Pada masa yang sama ianya meningkatkan keanjalan kulit untuk nampak muda senantiasa.

What I think ? I rasa this is the best foundation I pernah cuba ! Mula-mula pakai sangat teruja dengan kepingan emas24 k yang ada pada atas foundation tu, apabila disentuh kepingan emas tu sangat mudah cair dan menyerap ke dalam kulit. Paling best selain mampu menutup cela dan kulit bermasalah, Foundation ni boleh rasa seperti selembut sutera, rasa sangat ringan dan tak rasa macam pakai apa-apa pada kulit wajah. Ianya juga mampu menutup kulit yang mempunyai garisan halus terutamanya pada bawah mata !

So far I memang puas hati dengan Royal gold 24K foundation! Cuba tengok gambar dibawah sebelum dan selepas Foundation ni !

Sebelum, liang pori kelihatan ketara dan jelas terbuka luas walaupun muka telah dicuci bersih dan dipakaikan penyegar, kemudian setelah menyapu Royal Gold 24K foundation pada wajah ternyata ianya mampu menutup liang pori yang terbuka luas tanpa merosakkan struktur kulit.

So far I memang puas hati dengan foundation ni, Kulit I memang nampak smooth waaupun tak se-flawless kulit selena gomez! Tapi I memang suka sangat kesan foundation ni, serious kulit wajah betul-betul nampak sangat sihat dan awet muda !

Mana nak dapat produk ni ?
I beli dekat >>Althea.Kr <<  harga original RM236 tapi Althea tengah buat promosi 70% hanya RM70 sebiji ! Rasa macam rugi tak grab lagi sebab yang sekarang punya dah nak habis ! Kalau nak tahu produk ni adalah "Editor's pick" kot tu sebab kita sangat teruja nak pakai hari-hari !


Untuk update terkini sila layari Althea Korea

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸