Mamypoko Air Fit Tape Diaper khas untuk bayi yang aktif !

8:59 AM


Mamypoko salah satu jenama baby diaper yang kian popular di Malaysia. Jenama Mamypoko ini berasal dari Jepun yang telah menjadi pilihan ibubapa untuk anak mereka. Lampin pakai buang Mamypoko mempunyai kualiti yang sangat baik yang setanding dengan harganya. Bagi bayi yang mempunyai berat 6-11 kg dalam lingkungan 5 bulan ke atas boleh mencuba pakai sendiri Mamypoko Air Fit Tape. Bayi dalam lingkungan 6 bulan ke atas sudah pandai merangkak dan bergerak aktif untuk mengeksplorasi dunia imaginasi dan pembelajaran mereka.


Lampin pakai buang mamypoko jenis tape adalah lampin yang pertama di dunia yang mempunyai lekuk 3D yang sangat sesuai dan muat  serta selesa mengikut bentuk punggung bayi. Ianya adalah jenis regangan dan lembut pada sekeliling pinggang untuk mengurangkan tekanan sebanyak 50% pada perut bayi disampin memberikan kesan selesa kepada bayi sepanjang hari.


Antara kelebihan yang bayi anda boleh rasai sepanjang menggunakan Mamypoko Air Fit Tape adalah :
  • Ianya diperbuat dari bahan "Air Silky" yang mampu menyerap air kencing selama 12 jam  mengikut jumlah air kencing bayi setiap individu.
  • Mempunyai sistem regangan yang memberikan keselesaan pada bahagian paha dan pinggang bayi tanpa meninggalkan kesan merah ataupun kecederaan pada kulit bayi.
  • Regangan yang muat dan lembut pada sekitar pinggang dan paha bayi.
  • Memberi ruang pernafasan di setiap helaian untuk memastikan bayi dalam keadaan kering dan menghalang lampin penuh.



Antara rekaan yang menarik dan sangat digemari oleh ibubapa dan kanak -kanak iaitu rekaan Winnie The Pooh yang diprint khas oleh MamyPoko Air Fit Tape Diaper. Tak dinafikan lampin mamypoko ini sangat selesa dan mengurangkan kerengsangan kulit bayi dan memberi perlindungan penuh pada kebocoran ketika bayi sedang aktif merangkak untuk menjelajah satu rumah.

Isabella sangat suka bermain dengan lampin sebelum dipakaikan ke pungunnya, baginya ianya adalah satu item yang mempunyai sentuhan lembut seperti sentuhan ibu.


Dengan adanya lampin yang sesuai diregangkan ketika pemakaian ianya sekali gus tidak meningalkan kesan merah pada kulit bayi dan ruam juga dapat dielakkan. Dngan kadar penyerapan air kencing selama 12 jam dapat mengelakkan kebocoran ketika bayi sedang tidur ataupun bergiat aktif. Kualiti lampin MamyPoko memang sangat terjamin disamping mempunyai harga yang berpatutan.


Kini bayi Isabella lebih selesa dan tidur lebih nyenyak tanpa rasa lampin yan penuh malahan memberikan perlindungan kebocoran selama 12 jam dan perut boleh bernafas tanpa rasa ketat di bahagian pinggang.


Seleas penggunaan, pastikan buang najis terdahulu ke dalam lubang jamban dan jangan membuang lampin yang terpakai di dalam lubang jamban.

Pastikan menukar lampin dengan kerap setiap kali ada pembuangan untuk memastikan kulit punggung bayi terhindar dari kemerahan dan ruam yang memberikan ketidakselesaan.


Untuk maklumat lanjut mengenai lampin pakai buang Mamy poko, sila layari :


 
Dengan harga yang berpatutan setanding dengan kualiti, ibubapa perlulah bijak memilih untuk keselesaan anak-anak. Jadi jangan lupakan dapatkan Lampin jenama Mamypoko sebagai lampin yang terbaik dan sangat puas hati ! Bagi ibubapa yang tiada masa ataupun korang memang jenis ibubapa yang suka shoppinG secara online dan menjimatkan masa untuk travel Lazada akan membuat promo Big Baby Fair bermula dari hari ini iaitu 27 Julai sehingga 31 Julai 2016 untuk segala barangan bayi berjenama sehingga 80% ! Fuh this time la ibubapa should GRAB tawaran 80% ini barangan seperti pampers dan Mamypoko adalah salah satu jenama yang ada dalam tawaran gemPAK ini !!

Apa lagi sila tekan  Banner Merah Big Baby Fair tersebut untuk memudahkan proses SHOPPING anda !! Jom kita semua ke "BIG BABY FAIR LAZADA" !!

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸