Masalah Sembelit ? No More !

11:41 PM


Dah 21 syawal ni, makan minum memang hentam je, tak kawal dah pemakanan selepas ramadan, waktu raya tu la pelbagai makan makanan yang dihidangkan dari yang berkolestrol tingi dari yang berminyak dan bersantan sekali gus usus perut rasa-rasa macam tersumbat, perut buncit semacam gara-gara makanan yang diambil ketika raya dulu taknak keluar dari tempat pembuangan sekali gus disahkan sembelit.

Tapi sekarang dah tak perlu risau dengan adanya Zinnie Inner Cleanse I dah tak perlu takut makan makanan yang rasa-rasa penyebab sembelit tapi tolonglah dah ada Zinnie Inner Cleanse tolonglah makan berpada-pada juga ye.
 

"Hanya satu kapsul 1 hari tiada lagi masalah penghadaman dan sembelit"

Jadikan Zinnie Inner Cleanse sebagai pilihan anda kerana ianya sangat mudah dan ringkas dengan 1 kapsul 1 hari sahaja untuk mengatasi masalah penghadaman dan melegakan sembelit serta meninggalkan kesan yang mengagumkan dan keyakinan diri terserlah dengan kesihatan kembali baik. Ianya diformulasikan daripada 100% rumusan herba.

Dengan bahan aktif seperti Beri Hawthorn 180mg,  Teh Hijau 90mg,  Sekam psyllium 90mg,  Gelenggang 80mg serta  Daun Prunella Vulgaris 60mg mampu mengatasi masalah penghadaman malahan melegakan masalah sembelit.


Zinnia Inner Cleanse ini diperbuat daripada herba semulajadi yang sangat digunakan dalam jangka masa panjang untuk mengatasi masalah sembelit dan membuang 99% najis yang tersumbat di dalam usus. Ianya bukan serat ataupun julap tapi ianya adalah herba semulajadi.

Ianya bertindak secara umumnya dari 8 sehingga 12  jam selepas makan mengikut individu.

Minum air mencukupi dan kerap. Kesan kekerapan membuang air setelah pengambilan secara umumnya meningkat dari 2-4x sehari, dan setelah itu kekerapan buang air besar kembali normal 1 hingga 2x sehari.

Bagi anda yang mempunyai masalah sembelit yang begitu teruk digalakkan mengambil 2 biji dan jika kekerapan membuang air besar 4x hingga lebih hanya perlu ambil sebiji sekali.


Zinnia Inner Cleanse ini sangat mudah dimakan dan agak mudah dibawa kemana-mana. Dengan cawan yang diberi khas, kapsul ini dapat dimuatkan ke dalam ruang cawan berpenutup Jadi tak jadi alasan dah untuk skip Zinnia Inner Cleanse.

Tiada pewarna, Pengawet, bahan tambahan dan dan bahan yang memberbahaya.

Jauhkan dari kanak-kanak, ibu mengandung mahupun yang menyusu tidak sesuai mengambil Zinnia Inner Cleanse.

Simpan di tempat yang kering & bawah 30°C
 
Untuk Maklumat Lanjut Zinnia Inner Cleanse.
Sila Layari :

Direct Dealer :

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸