MOVE YOUR BODY | Jom Berzumba sampai lewat malam ! | Watsons

12:36 PM


After my postpartum for the second baby ! I rasa my body dah penuh sangat dengan lemak-lemak jahat di bawah kulit ! I rasa I dah perlu lembutkan lemak-lemak ni supaya they all senang nak keluar melalui liang pori sekali gus buat body I cantik balik at least bila pakai baju nak pergi majlis tak ada lah benjolan lemak lagi ! So apa kata anda semua Menyertai aktiviti Zumba ni bersama Watsons yang kemunkinan besar ianya adalah aktiviti yang non-stop sampai lewat malam !

USE MY PROMO CODE : SYAFIERA 



Adakah anda seorang yang suka berzumba ? 
Apa lagi jom aktifkan diri anda dengan menyertai MOVE YOUR BODY "Zumba Beach Party Terbesar" dengan bertemakan Glow in the night Makes Way menampilkan Pengajar Zumba Antarabangsa dari Columbia dan Australia.


 

Dengan berTAG line kan - "Look Good, Feel Good"  telah menjadikan ianya sebagai satu kempen yang berinovatif dan memperkuatkan kominiti di skeliling kita ! Ianya adalah sebagai salah satu usaha yang berterusan untuk mengajak rakyat Malaysia menjadi fit dan sihat ! 

Lebih dari 7000 telah menyertai Aktiviti Zumba yang terbesar di Malaysia yang telah diadakan di Penang satu ketika lalu ! Tapi kini Watsons akan membawa anda ke tahap pengalaman yang lebih menyeronokkan iaitu BERZUMBA dengan tema CAHAYA yang berkilauan pada waktu malam parti pantai ataupun "Zumba Beach Party Terbesar" dengan bertemakan Glow in the night Makes Way !


Edisi ZUMBA bersama Watsons sekali lagi akan diadakan pada 22 Oktober 2016 di SUnway Lagoon Surf Beach dan berharap agar akan lebih ramai sanggup menyertai untuk "SWEAT OUT"  bersama koloborasi tenaga pengajar zumba dari Organisasi Zumba Antarabangsa United States, Zumba Fitness.


 Antara kebaikan ZUMBA yang bakal peserta perolehi selain dengan tarian mengikut rentak muzik adalah dengan dapat membakar kalori yang dalam jumlah kuantiti yang besar, meningkatkan motibolisma, mengeluarkan peluh yang banyak, meningkatkan kesihatan kardiovaskular malahan dapat mengurangkan kadar tekanan tidak kira umur, bangsa dan agama untuk menyertai aktiviti yang bagus dan menyeronokkan ini !


Peminat aktiviti ZUMBA boleh mengikuti rutin menarik yang akan di ketuai  oleh 2 orang Zumba Specialists iaitu David Velez dari Colombia dan Michael Thomas dari Australia. Kedua- dua professional ini akan diiringi bersama Trek "Heart Trumping Zumba" oleh 2 orang DJ terbaik Malaysia iaitu  Jakeman & Skelator , Leng Yein , Chukiess & Whackboi dan H3.


Peminat Move our Body Zumba jangan lupa bertemu dengan kami yang mungkin akan berada di Sunway Lagoon Surf Beach pada 22 Oktober 2016 ! Tiada had untuk peringkat umur kecuali jika anda di bawah 12 tahun diminta ada penjaga ye ! 

Selain daripada ZUMBA Non- STOP
Jangan lupa bawa tiket anda untuk 'lucky draw' yang akan disediakan di pintu masuk Sunway Lagoon!

Harga Tiket adalah RM59(termasuk 6% GST) dan peserta akan menerima Pek ZUMBA!
Tiket boleh didapati di semua Watsons Klang Valley dan Seremban ataupun beli secara online di www.watsons.com.my/moveyourbody

Cara nak dapatkan diskaun sebanyak 20% adalah dengan membeli  jenama produk  yang terlibat dalam Watsons Move Your Body 2016 !

USE MY PROMO CODE : SYAFIERA  




Untuk Maklumat Lanjut, Sila layari :
USE MY PROMO CODE : SYAFIERA

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸