Buah-buahan Kering untuk anak-anak anda | The Frutzee Family

1:54 AM


Kanak-kanak zaman kini amat kurang gemar mengambil pemakanan yang sihat seperti sayur dan buah-buahan. Jadi ianya telah menjadikan ibu bapa sangat risau anak-anak tidak dapat membesar dengan baik dan sihat. Disebabkan kebanyakan kanak-kanak sangat cerewet, ibu bapa terpaksa memberikan makanan yang manis dan kurang berkhasiat. Tapi sekarang ibu bapa tak perlu risau kerana The Frutzee Family telah melancarkan siri produk makan ringan yang sihat pertama untuk kanak-kanak !

Ianya telah diasaskan oleh Derek iaitu Penarah Urusan Syarikat Frutzee, beliau telah mencipta konsep baru bagi pemakanan snek bukan sahaja sihat malah berkhasiat dan juga lazat !

Photo Courtesy : www.mommyjane.com
The Frutzee Family telah memperkenalkan 4 rasa buah-buahan iaitu PISANG, ANGGUR, EPAL dan STRAWBERI. Ianya dihasilkan khas untuk kanak-kanak yang berusia 12 bulan ke atas. Buah-buahan ini setelah dipetik terus dibeku-keringkan supaya segala zat-zat asli dan kebaikan nutrisi buah-buahan yang segar dapat dikekalkan. 

Dengan menggunakan teknologi yang cangih dan berpaten. Buah-buahan disejukkan sehingga -30 darjah celcius di dalam ruang vakuum, Dengan kaedah pembekuaan, buah-buahan tersebut hendaklah segar dan rasa asli dan nutrisi buah-buahan tetap ada. Udara di pam keluar melalui proses vakum yang menukar kristal air batu kepada gas supaya diasingkan daripada buah-buahan yang dikeringkan. Proses ini bertahan selama satu tahun dan produk tersebut tetap rasa garing selagi plastik belum dibuka.



Kini Ibu bapa tak perlu risau lagi tentang pemakanan snek buah-buahan harian, dengan adanya The Frutzee Family, anak-anak dapat mengekalkan kesihatan yang baik dengan kelazatan buah-buahan  yang dikeringkan !


1 kotak beharga RM18. Setiap kotak terdapat 4 pek. Setiap 1 pek sudah memadai untuk perut kecil anak-anak setiap hari. Diasingkan di dalam bentuk pek supaya kesegaran dapat dikekalkan.

The Frutzee Family boleh didapati di talian 

ataupun secara runcit di :
  • Babyland (M) Sdn Bhd (No. 35-39-M, Jalan SS2/64, 43700 Petaling Jaya, Selangor)
  • Chubby Chubby Sdn Bhd (FF03 A & FF05, The Waterfront @ Parkcity 5, Persiaran Residen Desa Parkcity, 52200 Kuala Lumpur)
  • Rising Sun Health Food ( No 58, Jalan Rimbunan Raya, Laman Rimbunan Kepong, 52100 Kuala Lumpur)
  • Kedai Ubat Wei Yip (No 9, Jalan SS2/67, 47300 Petaling Jaya, Selangor)
  • Lobbee (D2-G3-3A Solaris Dutamas (Publika), No 1 Jalan Dutamas 1, 50480 Kuala Lumpur)
Sila layari laman Facebook Nutrio Food di 
atau laman web rasmi Frutzee di 
untuk maklumat lanjut tentang snek yang berkhasiat !

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸