Kenapa anda kena Booking Hotel Bajet dengan aplikasi OYO ! (۶ꈨຶꎁꈨຶ )۶ʸᵉᵃʰᵎ

1:02 AM

Selamat pagi semua, morning -morning !
So, I baru sahaja habis membaca informasi tentang OYO ! o(*>ω<*)o

I first thought ingat OYO is a kind of london roll sponge cake ! Surprisingly  it is an application untuk Booking OYO Rooms !


Apa itu OYO?

OYO diperkenalkan pada tahun 2013 di INDIA, salah satu jenama yang terbesar dalam rangkaian Hotel dan bertujuan untuk menjadi jenama paling besar di serantau Asia. OYO  telah diasas oleh RITESH AGARWAL, iaitu residen pertama Asia yang diterima ke Thiel Fellowship ( dimulakan oleh pengasas Paypal, Peter Thiel )

6,500+ HOTELS
180+ CITIES

OYO telah beroperasi sejak tahun 2016 di Malaysia dan mempunyai sebanyak 200+ hotels di dalam rangkaian OYO dan sebanyak 5,000+ inventori bilik yang diubah suai telah tersebar luas di KUALA LUMPUR, PJ, SHAH ALAM, PENANG, MELAKA dan kemungkinan besar OYO akan beroperasi ke serata Malaysia sejak dari Januari 2016 !

OYO kini berada di Malaysia
Jumlah Hotel : 6,500 (200+ di Malaysia hari ini)
Jumlah Bilik : 70,000+ (5,000+ di Malaysia hari ini)



SERVIS HOTEL BAJET SANGAT DISAPPOINTING !



I ingat lagi satu masa lalu semasa saya kanak-kanak, my dad bawa satu famili ke Pulau Pinang sebab dia ada kerja kontrak nak diselesaikan di sana, jadi bajet untuk ke sana sangat sedikit dan hanya mampu menyewa hotel bajet yang murah, tapi Imagine la kualiti dan tempat untuk tinggal sangat sedih. Tilam sangat kotor dan dipenuhi dengan MAP* seperti cecair air liur basi, yuck ! Kami terpaksa mengalas kain selimut kami untuk tidur di atas katil, yes hotel bajet satu masa lalu di Pulau Pinang, kemudian tingkap yang dipenuhi dengan tahi burung. Tapi kami tak kisah memandankan kami hanya bermalaman satu malam sahaja, ZAMAN I kecil dahulu mana ada lagi kemudahan OYO. Hotel bajet masa zaman 1998 pun masih mahall. Di OYO dari RM49 pun boleh dapat hotel bajetyang menarik dan bersih, zaman dulu my dad bayar mahal tau untuk satu penginapan di hotel bajet. KIDS Nowadays so LUCKY, jadi TRAVELLER no more worries ! OYO are everywhere, guys !

OYO Transform Bilik Buruk kepada Bilik yang WOW !


Wow, OYO sangat menitik beratkan keselesaan buat traveller, backpacker dan yang nak berhoneymoon, OYO telah menjadikan bilik yang biasa-biasa kepada bilik yang tersangat WOW dan GRAND sangat ! Anda menjadi lebih selesa dan dapat beristirehat dengan tenang di bilik OYO !


Sekarang, next plan kalau nak bercuti mana-mana di dalam Malaysia, dah boleh tempat sahaja OYO ROOMS ! Deko bilik yang sangat menarik dilengkapi dengan lampu-lampu yang romantik, katil yang bersih dan juga rekaan dinding yang menarik sekali gus menjadikan bilik OYO yang terbagus walaupun anda hanya mempunyai bajet yang rendah !

Tempahan Bilik OYO harga bermula dari RM49


OYO menawarkan harga yang terbaik bermula dari RM49 disamping memberikan anda pengalaman yang menarik dan juga ketenangan minda ketika bercuti tambahan ianya mempunyai sokongan 24x7 servis pelanggan ! Jadi jangan lewatkan percutiaan anda kerana tidak mampu untuk menyewa bilik ! Jadikan OYO sebagai servis penginapan anda yang utama ketika bercuti !

OYO STANDARD ROOM 
OR 
OYO PREMIUM ROOM


Jangan RISAU ! OYO menyediakan servis penginapan bilik secara standard dan premium, anda boleh memilih ! Jika anda inginkan yang lebih bilik yang eksotik anda boleh menempah bilik yang menawarkan rekaan yang elegan dan romantik tetapi jika anda hanya inginkan yang lebih simple ataupun berkesesuaian mengikut bajet anda, bolehlah la anda menempah bilik servis standard ! Pilihan di tangan anda !

JOM DOWNLOAD APLIKASI OYO !

Try out the OYO Rooms App and get RM50 worth OYO Money. Download link: http://share.oyorooms.com/SYAFAEHBC referral code: SYAFAEHBC

GUNAKAN PROMO CODE DI BAWAH UNTUK DISKAUN !
DAN JANGAN LUPA !
HASHTAG #OYOinMalaysia #CheckintoOYO #SpreadtheLove





https://mail.google.com/_/scs/mail-static/_/js/k=gmail.main.en.veMxmBDxIko.O/m=m_i,t,it/am=OovXAjD_7_3BuJYBQFb6QIV573---VR-7HIP_98HRMkrwP-b_T-A_4O9aAsF/rt=h/d=1/rs=AHGWq9CulGSfRV-laBh5NC_OiV0SkiO-0g

 Yes lepas ni NO MORE STRESS LOOKING for a night to stay, OYO kan ada ! 

Untuk maklumat lanjut sila layari :
OYO Guest Support Centre contact details: +6010 4011 393 | mybookings@oyorooms.com

Kuala Lumpur, Klang, Petaling Jaya, Rawang, Seremban, Shah Alam, Subang, Penang, Malacca, Johor Bahru, Langkawi, Ipoh, Taiping, Kuala Kangsar, Kampar, Seri Iskandar, Kota Kinabalu and Cameron Highland.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸