Bibir Memukau dengan Mary Kay® Gel Semi-Matte Lipsticks

8:29 PM


Terdapat banyak jenis gincu yang boleh dipilih di luar sana, dan trend Gincu yang tengah hangat sekarang ialah jenis MATTE. Ianya memang mudah untuk di dapati di Farmasi dan butik kecantikan namun kebanyakan Gincu MATTE di pasaran jarang sekali menyediakan formula yang terbaik dalam satu batang gincu di mana gincu MATTE tidak tahan lama dan paling teruk bibir menjadi kering dan kurang sihat !

TAPI kini tidak lagi ! Sekarang katakan "BYE-BYE" pada bibir kering merekah dengan adanya GEL SEMI-MATTE LIPSTICKS dari MARY KAY®  untuk bibir anda akan kelihatan memukau dan mempersona sepanjang masa bermula dari Julai 2016 !

MARY KAY® GEL SEMI-MATTE LIPSTICKS mempunyai gel formula yang telah setiap wanita idamkan didalam setiap batang gincu, ianya mempunyai warna yang mampu bertahan sepanjang masa dan mempunyai "lip-cushion" untuk melembabkan bibir.  GEL SEMI-MATTE ialah gincu yang memiliki "full-coverage" dari Mary Kay® yang menggunakan teknologi "gel microsphere" untuk warna yang kaya dan kekal lama tanpa menjadikan bibir kering merekah.


FORMULA GEL IDAMAN SETIAP WANITA
Formula gel yang ringan amat senang di sapu secara lancar dan lembut pada bibir sekali gus menjadikan bibir sangat lembut dan hidrasi. Ianya diformulasi dengan kesan "soft-focus," optical diffusers" untuk memberikan rembesan cahaya dan mengaburkan penampilan yang tidak sempurna.




KEMASAN "SEMI-MATTE"
Dengan menggunakan teknologi "Cushion Matrix Technology" microsphere silika yang halus untuk menjadikan warna kekal pada bibir. MARY KAY® GEL SEMI-MATTE LIPSTICKS Mengandungi bahan seperti Minyak bunga matahari dan minyak jojoba yan membantu mencantikkan bibir. Setiap MARY KAY® GEL SEMI-MATTE LIPSTICKS mempunyai pigmen yang sangat halus dan warna yang lembut serta mampu bertahan sehinga 24 jam lamanya.



WARNA "BOLD"
Terdapat 8 pilihan warna yang mempersona dan memukau yang anda akan berkata WOW ! "Bashful You," "Rich Truffle," "Mauve Moment," "Powerful Pink," "Always Apricot," "Poppy Please," "Crushed Berry," dan "Midnight Red" yang akan melengkapan memori harian anda !

I dapat 4 warna yang sangat menarik ! Masa I sapu MARY KAY® GEL SEMI-MATTE LIPSTICKS pada bibir I. I dapat rasa yang bibir terasa lembab namun kesan "MATTE" tetap nampak jelas. Formula yang sangat ringan ini menjadikan bibir terasa tidak berat dan bebas serta warna yang terang menjadikan bibir nampak terpesona dan memukau ! - syafiera


"Mauve Moment"warna seakan merah jambu yang cair dan natural. Amat sesuai digayakan di dalam kelas atau waktu belajar ! Ianya membuatkan wajah nampak sangat manis dan personaliti yang lembut.


Jadikan setiap malam istimewa bersama teman tersayang pada waktu "dinner" dengan warna yang menyerlah, berani dan menggoda. "Midnight Red" adalah personaliti yang sesuai untuk wanita yang berani menyahut cabaran !


"Makeup no-makeup Look" selalunya akan menggunakan warna "NUDE" yang menjadikan wajah sangat natural nampak seperti tidak memakai apa-apa mekap pada wajah. Untuk I, I tak sesuai menggunakan warna sebegini sebab I akan nampak sangat "Innocence" sepanjang masa. I rasa ianya amat sesuai untuk mereka yang ingin menampilkan wajah yang sangat natural dan klasik. Bashful You sangat sesuai untuk personaliti wanita yang Ready, set, go !


Wanita moden yang hidup di era yang canggih kini sudah berani tampil dengan warna yang gelap sekali gus menampakkan wanita itu mempunyai personaliti yang ingin mencuba sesuatu yang baru di dalam kehidupan. Crushed Berry sangat sesuai di gayakan dengan tona kulit sawa matang dan sedikit gelap. Namun bagi wanita yang berkulit cerah tidak ketinggalan menggayakan warna ungu gelap untuk melengkapkan pakaian harian masing-masing.Crushed Berry yang tidak asing dan janggal lagi untuk digayakan oleh setiap wanita di dunia !



Dengan adanya 8 warna yang menarik dari MARY KAY® GEL SEMI-MATTE LIPSTICKS dengan menggunakan teknologi "Cushion Matrix" telah menjadikan Gincu ini Idaman setiap Wanita !

MARY KAY® GEL SEMI-MATTE LIPSTICKS telah berada di pasaran semenjak dari 1 ogos 2016 yang lalu dan berharga RM55 sebatang ! Jangan ketinggalan untuk mendapatkan kesemua warna sebagai koleksi gincu yang berkualiti tinggi di almari kecantikan anda !

MARY KAY DREAM BEAUTIFUL CONTEST

Jenama Kosmetik yang tidak asing lagi iaitu Mary Kay telah mengumumkan "PERTANDINGAN  Mary Kay Asia Pacific 2016 Dream Beautiful" telah dibuka untuk penyertaan. Untuk menghasilkan The Next Model's Asia malahan mempertengahkan bakat Makeup Artis Mary Kay tersendiri, anda digalakkan untuk menyertai !



" Be the "YOU" you were meant to be" ataupun jadilah diri sendiri.

Persaingan ini akan disertai oleh beribu pasangan model serta makeup artis dari 9 buah negara seluruh Asia Pacific termasuklah Australia, Hong Kong, Korea, Malaysia, New Zealand, Filipina, Singapura serta Taiwan !

Mary Kay Independent Beauty Consultants digalakkan menyertai pertandingan ini bersama pasangan mereka yang akan bersaing dengan pasangan lain di dalam pasaran tempatan dahulu sebelum melayakkan diri ke persaingan antara negara yang akan berlangsung di Hong Kong sepanjang minggu yang Glamor untuk GRAND FINALE pada March 2017 !

Pertandingan akan bermula pada 1 JULAI 2016 sehingga MAC 2017. 
Ikutilah perkembangan lanjut pertandingan dan dapatkan inspirasi anda di :

Sila Dail sekarang untuk "Indenpendent Beauty Consultant" hari ini di 03-77117500
dan dapatkan FREE MakeOver dan sertai pertandingan atau lawati untuk maklumat lanjut :

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸