Shopping di HERMO bayar pakai MOLPAY Cash di 7-Eleven

12:32 PM


Hi semua !
Syafiera ni.

Haritu I dah memulakan 'shopping survey' dekat laman web https://www.hermo.my/. Hermo adalah salah satu 'beauty website' untuk para jelitawan atau mereka yang meminati dengan produk kecantikan untuk membeli belah secara online tanpa keluar ke rumah. Anda hanya perlu memilih produk kecantikan yang ingin anda beli dengan 'CLICK' pada barangan tersebut.



Hermo menawarkan rangkaian kosmetik, siri penjagaan kulit, siri penjagaan rambut dan banyak lagi. Mahu tak rambang mata nak beli macam-macam di Laman web kecantikan HERMO ni malahan laman website ini juga menawarkan pelbagai diskaun, 'beauty gifts' dan juga sampel untuk anda yang ingin mencuba sesuatu produk.


Hermo memahami keperluaan anda, Hermo memberikan produk yang terbaik untuk anda walaupun ke serata dunia dan memberikan harga mampu milik untuk anda ! Lepas ni 'no more excuse' kenapa tidak mahu untuk nampak cantik lagi ! 'No more' selekeh walaupun you tinggal di rumah !

Kenapa anda perlu 'SHOPPING' di Hermo ?
  1. Hermo selalu buat 'SHOCKING DEALS!'
  2. Produk di Hermo 100% Asli dan bukan Tiruan
  3. Boleh Pulangkan dalam tempoh 14 hari !
  4. Beli 2 Barang percuma Shipping !
  5. Hermo 'made in Malaysia!'
  6. Lebih dari 10,000  Re-view yang boleh dipercayai !

KINI BOLEH DIBAYAR SECARA TUNAI DENGAN
di pasaraya

MOLPAY cash adalah solusi utama yang menawarkan pembayaran di 7-Eleven. Jika anda memberi barangan secara talian terus, anda kini boleh membayar terus di mana-mana cawangan 7-Eleven. Kini pelanggan anda boleh membuat pembayaran di 7-Eleven melalui MOLPAY cash.




Dan apa kena-mengena MOLPAY cash dengan 7-Eleven kan ?

Ceritanya, kali ni selalunya kita beli barangan ONLINE - kadang-kadang duit tak cukup pula dalam akaun bank debit nak bayar barangan online ni tapi mempunyai wang tunai di tangan dan kita nak juga beli barang tu, oleh itu, dengan kerjasama dari MOLPAY Cash dan 7-Eleven, Kali ni barangan yang kita beli ONLINE, kita boleh bayar menggunakan MOLPAY cash di 7-Eleven. 7-Eleven ni cawangan dia terlalu banyak di Malaysia jadi ianya memudahkan kita semua untuk membuat pembayaran lengkap di 7-Eleven. Inovasi yang kreatif dan moden ini sangat memudahkan anda yang gemar membeli barangan secara talian terus.




LANGKAH-LANGKAH
NAK BAYAR MENGGUNAKAN 
Langkah 1= Shopping dekat 'online merchant' contoh di HERMO website, Lepas tu PROCEED untuk CHECKOUT dan pilih MOLPAY cash sebagai kaedah pembayaran.


Langkah 2 = Ambil gambar ataupun cetak maklumat transaksi seperti (Transaksi ID, Kod verifikasi, Jumlah)


Langkah 3= Pergi ke cawangan 7-Eleven yang terdekat di rumah anda.
Langkah 4= Cakap dekat CASHIER nak bayar MOLPAY cash.
Langkah 5= Tunjuk CASHIER Transaksi ID dan Kod Verifikasi.
Langkah 6=Setelah amaun dikenal pasti dan dibayar, pekerja 7-Eleven akan isukan Resit MOL-MOLPay dan juga Resit 7-Eleven (Akan ada 2 resit)

contoh resit



Dan Hermo (example merchant) akan hantar barang anda ! Cuma perlu tunggu sahaja !

Macam ni la rupa kotak Hermo yang bakal sampai kat rumah nanti. Tak sabar tau menunggu !

Lepas ni dengan adanya MOLPAY cash ni anda semua tak perlu gusar sebab ianya sangatlah

 |"CONVENIENT, EASY, QUICK & HASSLE FREE PAYMENT METHOD!" |

Nak shopping kat Hermo pun seronok tau ! BERITA BAIK I Ada VOUCHER RM5 untuk anda !


UNTUK Maklumat Lanjut, sila layari :

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸