Harum Sepanjang Hari, Memikat hati si dia..

11:59 PM



Rahsia harum sepanjang masa kini terbongkar, kali ini dengan wujudnya wangian yang memikat hati telah menjadikan seorang wanita ini menjadi idaman si raja yang tersayang. Wanita ini telah berkongsi rahsia bagaimana dia telah mengekalkan hubungan bersama yang tersayang bertahun lamanya.

Rahsianya adalah dengan mengekalkan haruman iaitu salah satu elemen yang mampu membentuk dan memberi keyakinan dengan memakai wangian dan haruman dari bau kegemaran sendiri.

Wanita ini tidak perlu membelanjakan wang yang banyak untuk membeli haruman dari antarabangsa dengan harga yang mahal tetapi dengan hanya RM69 sahaja untuk sebotol membolehkan wanita ini mendapatkan haruman yang bertarafkan antarabangsa seperti Gucci Guilty di bawah jenama SM Parfum Collection.


SM Parfum Collection telah melakukan kajian selama 3 tahun untuk memenuhi kehendak pelanggan pecinta haruman yang bertaraf antarabangsa. 25 Haruman terhasil dengan tercetusnya idea dari inspirasi haruman antarabangsa. Terbahagi kepada 2 kategori iaitu Wangian untuk lelaki dan wanita. 10 pilihan haruman untuk lelaki manakala 15 lagi pilihan haruman untuk wanita. Setiap botol haruman berkualiti tingi, bau yang boleh tahan sehingga lebih 8 jam dan harga yang sangat berpatutan.


Hari pertama dilancarkan, SM PARFUME COLLECTION terjual sebanyak 300 unit botol. Bauan yang tahan lama dengan pilihan bau dari pelbagai pilihan telah menarik minat para pecinta wangian untuk menjadikan koleksi peribadi yang ekslusif.

Contoh Kotak SM Parfum Collection Kategori Lelaki

Idea ini tercetus dari inspirasi kisah cinta Taj Mahal dan juga Adam dan Eve. Maka wujudlah Shah Mumtaz Parfum Collection. Dengan perincian warna dan kotak yang sangat menarik, ianya amat sesuai di jadikan hadiah ekslusif untuk yang tersayang. Kesan tarikan pheromones akan dapat menarik bau sensual lelaki kepada wanita dan sebaliknya.

Contoh Kotak SM Parfum Collection Kategori Wanita
SM Parfum Collection tidak disangkal lagi keberkesanannya untuk mengekalkan hubungan cinta sepanjang masa bersama yang tersayang. Ianya mempunyai kepekatan pati minyak wangian yang amat bermutu tinggi dan mampu bertahan lama jika dipakai.

Mereka yang memakai haruman ini senantiasa akan ceria dan mempunyai keyakinan tinggi bila berhadapan dengan orang ramai.

Nikmati sendiri keunikkan haruman koleksi SM Parfum Collection dan pasti anda akan dapat merasakan koleksi ini akan menjadi teman setia anda sepanjang hari.

Bersama Pengasa SM Parfum Collection iaitu Encik Mohd Azli
Selaku Pengurus Operasi Shah Mumtaz Industries & Marketing

Kategori Wanita SM Parfum Collection : ( EVE )
  1. BOMBSHELL by Victoria Secret
  2. HEIRESS by Paris Hilton
  3. MIDNIGHT FANTASY by Britney Spears
  4. SEXY VIP by Carolina Herrera
  5. ROMANCE by Ralph Lauren
  6. LADY MILLION by Paco Rabbane
  7. COCO MADEMOISELLE by Chanel
  8. LIGHT BLUE by Dolce Gabbana
  9. STILL by He
  10. FLORA by Gucci
  11. J'ADORE by Dior
  12. GUILT by Gucci
  13. OMNIA by Bulgari
  14. MIRACLE by Lancome
  15. BE DELICIOUS by DXNY 
Kategori Lelaki SM Parfum Collection : ( ADAM )
  1. BLACK by Sligner
  2. EXTREME by Bulgari
  3. 1 MILLION by Paco Rabbane
  4. VIP SEXY MAN by Carolina Herrera
  5. ARMANI CODE by Giorgia Armani
  6. BRIT by Burberry
  7. POLO BLACK by Ralph Lauren
  8. DESIRE RED by Dunhill
  9. ALLURE SPOT by Chanel
  10. FUEL FOR LIFE by Diesel
Berita Baik untuk mereka yang ingin menjadi DropShipper SM Parfum Collection !

Shah Mumtaz Industries & Marketing akan senantiasa ingin berkongsi dan memberi bimbingan kepada usahawan yang berminat untuk menjadi rakan niaga SM Parfum Collection untuk bersama-sama bersaing diperingkat global.

Untuk yang berminat menjadi rakan niaga SM Parfum Collection, 
sila tinggalkan pesanan di no talian terus di  
012 5566 949/ 017 3344818 
dan e-mail terus 

Shah Mumtaz Industries & Marketing ( 002524908 -M )
No. 17A/2B,
Jalan Pandan Cahaya 2/1,
Pandan Cahaya, 55100,
Kuala Lumpur

Sila layari untuk maklumat lanjut mengenai Shah Mumtaz Collection

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸