Tak Perlu Risau Lagi, Lindungi Keluarga dan anak-anak anda dari parut dengan Hiruscar dan juga Hiruscar Kids !

4:00 AM

Hiruscar kids diformulasikan dengan kebaikan Oats

Hiruscar dan juga Hiruscar kids telah melancarkan Kempen 'My Hero Scar' untuk mengalakkan ibubapa membenarkan anak-anak mereka untuk menikamati aktiviti di luar rumah  tanpa perlu risau jika anak-anak mereka mengalami parut disebabkan oleh luka, benjol dan juga lebam.

Hiruscar untuk orang dewasa
Kempen 'My Hero-Scar' adalah memberi kesedaran kepada ibubapa untuk membenarkan kanak-kanak melakukan aktiviti di luar rumah untuk meningkatkan perkembangan fizikal dan psikologi kanak-kanak. Kempen ini juga mengalakkan ibubapa menikmati dan mengekplorasi aktiviti di luar rumah tanpa perasaan bimbang jika berlaku kecederaan kecil pada anak-anak mereka dengan produk yang tepat iaitu hiruscar dan juga hiruscar untuk kanak-kanak.


Teknologi dan persekitaran yang sangat urban telah memisahkan anak-anak kita dari menikmati aktiviti yang pernah kita lalui semasa generasi kita membesar. Kanak-kanak pada masa lalu jauh lebih aktif dan bijak walaupun telah jatuh banyak kali dan luka ketika bermain di luar rumah. Walaupun banyak kali ibu bapa tidak sepatutnya menghalang aktiviti yang membuatkan anak-anak mereka pelajari dan mengeksplorasi aktiviti-aktiviti yang dilakukan oleh mereka sebagai salah satu aktiviti untuk mereka membesar dengan minda yang cerdas dan cergas.


Hiruscar dan Hiruscar Kids menawarkan solusi yang mudah dan berkesan untuk memastikan orang dewasa dan kanak-kanak untuk tidak menyimpan parut  namun menyimpan memori yang terbaik ketika melakukan aktiviti di luar rumah. Kempen 'M Hero-Scar'  memberikan jaminan kepada ibubapa bahawa anak-anak mereka boleh bergerak aktif dan mencabar dan mereka tidak perlu risau jika anak-anak mereka mengalami luka yang boleh menyebabkan parut kerana adanya produk Hiruscar dan juga Hiruscar Kids.


Ibubapa masa kini lebih mempercayai anak-anak mereka bermain di dalam rumah. Teknologi masa kini telah menjadikan hiburan di rumah lebih menarik berbanding kanak-kanak bermain di luar. Menikut kajian di portal theAsianparent.com, lebih daripada 98% ibubapa di Asia Tenggara membenarkan anak-anak mereka bermain dengan gajet dan peranti IT manakala 41% kanak-kanak berumur dari 3-8 tahun membazirkan masa dengan duduk di hadapan peranti lebih daripada 1 jam.

Ibubapa dinasihatkan supaya tidak menjadi 'over-protected' kerana ianya adalah salah satu cara untuk mendidik mereka menjadi lebih mahir dan aktif dalam melakukan aktiviti. Aktiviti di luar rumah sangat penting untuk kelebihan perkembangan fizikal dan psikologi. Kecederaan kecil yang menyebabkan parut boleh sahaja untuk dirawat. Selain daripada kecederaan kecil, orang dewasa dan kanak-kanak juga terdedah daripada penyakit berjangkit yang mengakibatkan parut seperti chickenpos, measles dan juga gigitan nyamuk.

Penyakit berjangkit ni orang panggil 'childhood disease' adalah normal dan jika parut ditinggalkan boleh dirawat. Jangan risau lagi dengan parut kerana Hiruscar telah wujud untuk membantu mengurangkan kesan parut.

Kini tidak perlu risau lai, ibubapa dan anak-anak sudah boleh menikmati aktiviti di luar rumah tanpa memikirkan kesan parut lagi.

Tentang Produk Hirus dan Hiruscar Kids.
Produk yang cepat menyerap, tidak berminyak dan film-free gel yang membantu mengurangkan parut. Produk mengandungi MPS abungan dengan Allium Cepa bersama 4 elemen yang mengurangkan lebihan tisu dari terbentuk. Ianya di ditambah baik untuk merawat luka disamping untuk melembutkan parut yang tebal.

Untuk result yang terbaik, rawatan perlu berterusan selama 4-6 bulan, guna 2-3 kali sehari pada luka yang sudah tertutup. Ianya berdasarkan pada kondisi, saiz, jenis, keterukan dan umur parut tersebut. 93% peratus menyatakan bahawa parut mereka sembuh pada 12 minggu pengunaan.

Untuk kanak-kanak, Hiruscar Kids digabungkan dengan 5 molekul sebagai heroes dan membantu ibu bapa untuk menjaga parut childhood anak-anak mereka. Kedua-dua produk termasuk Hiruscar Post Acne kini terdapat di pasaran seperti farmasi dan personal care seperti watsons dan juga guardian.

Kempen 'My Hero-Scar' telah berlangsung di Young Explorer Gym 1 Mont Kiara.
Aktiviti Treasure Hunt telah dilakukan untuk para ibubapa dan anak-anak untuk mengasah lagi semangat untuk mencari kad sticker bewarna kuning bersama-sama.


Sebanyak 150 kad sticker bewarna kuning tersembunyi dilekatkan di dalam gym kanak-kanak ini.


Kanak-kanak dan ibu-bapa seronok dapat melakukan aktiviti ini bersama-sama.






Walaupun tidak berjaya mendapat tempat pertama namun aktiviti ini telah merapatkan silatulrahim antara anak-anak dan para ibu bapa.

Untuk maklumat lanjut mengenai Hiruscar dan Hiruscar Kids serta Kempen 'My Hero-Scar'
Sila layari :
https://www.facebook.com/Hiruscar.Gel.Malaysia/
www.hiruscar.com.my

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸