Aku di Basooh24 sebab air tak ada di sekitar Hulu Langat

8:38 AM


Dengar kata tak ada air hampir dekat seminggu juga sekitar Hulu Langat.. bukan dengar tapi betul-betul terjadi tu sebab la aku disini. Dah simpan air hopefully  cukup lah cuma nak basuh baju, masak-masak tak ada la kalau  air tengah tak ada ni.

Bila tak ada air masing-masing duduk salahkan kerajaan itu kerajaan ini. Aku tak boleh bayangkan kalau betul-betul kering kontang Malaysia ni. Ni baru ujian kecil masing-masing dah melenting. 😣 Jauhkan lah kami dari fitnah Dajjal.

Okay baiklah kita teruskan. Washing Rm4 Dryer Rm4.  Boleh lah.. ada 8 washing ada 8 dryers kat sini. Aku buat washing lebih kurang 30 minit sama juga Dryer. . ada pilihan warm warm hot no heat.


Aku ngan laki aku duduk lepak dalam kereta sekejap.. aku pula keluar masuk Basooh24 ni.  Ada provide WiFi,  sabun rm1, softener rm1, tempat tukar duit syiling pun ada.  tapi sebenarnya korang kena buka kasut lah bila nak masuk. tapi aku masuk pakai kasut sebab tak perasan dia punya Tag dekat pintu masuk.


Korang boleh google Basooh24.

Aku Stress dia telan Rm3 aku tanpa keringkan baju aku. Nak keluarkan duit dia tak mahu keluar. . Kejam hAhaha. ..

Basooh24 ni Ada Facebook tau dan korang hashtag #Basooh24 #Hariharibolehcuci
Yang aku pergi ni dekat Area sungai Merab
LOT 24560, Jalan Besar Sungai Merab Luar, 43000 Kajang, Selangor, Malaysia

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸