Boleh Slim ke dengan Passion D'tox ?

11:24 AM

NAK KURUS KENA EXERCISE BANYAK
PASSION D'TOX
LIVE - EAT - SLIM
Ada tak sesiapa yang pernah cuba Passion D'tox ? You all punya perut dah kempis ke belum ? Personally I baru consumed beberapa sachets pretty sure tak ada lah akan nampak perubahan yang ketara. Cuma ada kesan sampingan bila mengambil Passion D'tox ni. My 1st thought, I sangat suka packaging, memang nampak SIHAT dan rekaan yang menarik untuk mereka yang ingin kurus dan sihat. So far Okaylah, trust me 1 sachets ni memang agak pekat ye. Kalau boleh silalah letak air dalam 200ml. Kalau tak memang akan terasa macam makan jelly kalau air sikit sangat.

BAHAN YANG TERKANDUNG DI DALAM
PASSION D'TOX
Passion D'tox mengandungi gabungan buah-buahan beri yang kaya dengan fiber, Vitamin C dan juga Vitamin E. Ianya bernutrisi tingi yang boleh menghalang lebihan karbohidrat dan kalori daripada pengambilan makanan setiap hari ataupun membantu anda untuk kurangkan nafsu makan yang kuat.
Dengan pengambilan makanan yang sihat bersama Passion D'tox ianya membantu untuk menggalakkan bakteria yang sihat dan membantu sistem perkumuhan berjalan dengan lancar.

1 KOTAK PASSION FRUIT ADA 15 SACHETS
1 SACHET SATU HARI SEBELUM TIDUR
 Masa I baca description, satu sachet perlu di ambil sebelum tidur. I memang follow up the arahanlah. 1 sachet ni kena letak air banyak kalau tak memang agak pekat macam makan jeli je.

MACAM SAYUR-SAYURAN WARNANYA

KENA LETAK AIR BANYAK KALAU TAK DIA PEKAT
From my experience : My thought - I personally LOVE the SIDE EFFECT after consumed several sachets. Easy to buang air YES, Flat tummy ? Not yet maybe because I have an extra *fatleftover* after my second delivery. I tak suka the taste if I letak air sikit, rasa dia sweet sweet sikit.You need to bancuh sampai semuanya sebati if not akan terasa ketul-ketul. So far so good I try to telan just because I wanna look fabulous and pretty in XS size. hehe.

But I dengar cerita ramai dah berjaya dapat Flat tummy dengan Passion D'tox. You guys kena cuba sendiri, baru tahu the effects. From my own experience I think It's not bad ! It really cleansed my intestine and my digestion system working properly. No more diarrhea hehe.


Yang anda perlu tahu dengan Passion Detox.
Tak sesuai untuk wanita hamil tapi selamat untuk wanita yang menyusukan anak. Tiada Tambahan gula, laxatives dan pewarna tiruan.

Belian :
Please telefon VAL di +60192341881, Okay untuk order.
@passiondtoxmalaysia |   Passion Dtox

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸