#HappyBeautifulYear bersama WATSONS !

6:24 PM

Tawaran menarik dari Watsons untuk tahun baru cina 2017!

Kempen #HappyBeautifulYear anjuran Watsons bermula pada bulan Januari sehingga Tahun Baru Cina dengan menawarkan :
  • Penjimatan sehingga 50% seluruh Malaysia.
  • Dengan setiap pembeliaan RM60 ke atas, anda akan mendapat paket AngPow CNY.
  • Pembeliaan di atas RM150, percuma MUG yang jenis 'collectible.' 
  • Mangkuk dan 'chopstick' item 'collectible' dapat PERCUMA dengan pembeliaan RM250 ke atas.
  • Dengan apa-apa pembeliaan jenama produk rambut atas RM118 anda dapaT DISKAUN sebanyak RM18
  • Beli 2 lipsticks dapat diskaun 10% dan PERCUMA kotak jewellery dengan setiap pembelian RM 100 untuk barangan kosmetik.

Kempen Sambutan #HappyBeautifulYear menawarkan juga  hadiah DIP & WIN berjumlah sehingga RM1,888,888 Di mana VIP Members yang bershopping sehingga RM80 dalam satu resit berpeluang untuk menangi hadiah yang menarik ditawarkan oleh WATSONS !


Video pembikinan Watsons untuk Tahun Baru cina telah dirasmikan di mana kempen ini telah menjemput Happy Polla dari Thailad sebagai watak komedi di dalam muzik video tersebut. Happy Polla mempunyai 1.5 million followers di dalam media sosial dan karakter yan sangat sesuai untuk video muzik tersebut.




Muzik video tersebut banyak menggunakan pelbagai tradisi bangsa yang dimuatkan lagi dengan elemen komedi  yang akan digemari oleh Rakyat Malaysia. Ianya berjaya menarik jutawan penonton dalam masa hanya 48 jam setelah di muat turun di dalam Youtube.

Produksi Video muzik ini telah dirakam pada November 2016 di pelbagai lokasi di Klang Valley. Muzik video itu boleh di tonton di Facebook dan juga Youtube.




Antara yang hadir ketika majlis pelancaran #HappyBeuatifulYears ialah artis antarabangsa dan tempatan, rakan media serta komuniti blogger dengan majlis tradisi 'Lou Sang.'

Untuk maklumat lanjut mengenai Kempen & Promosi Watsons Tahun Baru Cina,
Sila layari :
www.watsons.com.my/cny2017

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸