MENU BARU Dari PABLO CHEESE TART Malaysia

11:29 PM

 

Bagi para penggemar teh hijau, inilah masanya anda singgah dan mencubai sendiri sensasi keenakan Pablo Cheesetart yang kini telah memvariasikan pelbagai perasa mengikut citarasa anda. Menu terbarunya yang telah diperkenalkan semalam ialah Pablo Freshly Baked  Matcha Cheesetart with Shiratama & Azuki (teh hijau) dan juga Pablo Freshly Baked Chocolate Cheesetart.


Semalam I sempat juga mencuba sendiri kelazatan minuman Pablo Frute iaitu Matcha With Shiratama dan juga Special Chocolote. Kami jua dihidangkan dengan Matcha Cheese Soft serve. Ianya memang sesuai dinikamati oleh pelbagai peringkat umur dan juga bangsa. Terdapat tambahan seperti red beans dan jua mochi di dalam minuman dan juga cheesetart.

Pablo Baked Matcha Cheese Tart with Shiratama & Azuki
(RM 49.90)

Isinya tak lain tak bukan ialah gabungan keyu dan juga teh hijau, ketika menikmatinya anda akan dapat merasa kacang merah serta mochi. Memang sangat 'creamy' dan bahagian luarnya sangat crispy gitu.

Potongan dari Matcha Cheese tart, kena makan cepat sebab dalam tu agak melty gitu.. macam air krim pula. hehe

Freshly Baked Chocolate Cheese Tart
(RM 49.90)

Pablo juga memperkenalkan perasa terbaru iaitu Coklat, memang sesuai untuk kanak-kanak yang gemarkan rasa coklat ni.

Manis, lazat serta enak rasanya jika dinikamti dengan kopi panas tau.

SABREL CHEESE- MATCHA - 1 BOX 9 Pek
(RM 36.90)

Pablo cheesetart sekarang sudah berada di Malaysia, the 1st japenese cheese tart yang ingredients fully imported dari Japan.  Pablo Cheese Tart dilancarkan pada 4 Disember 2016 di One Utama Old Wing Level 2. Pablo Cheese tart 'no pork no lard' dan masih dalam proses untuk mendapatkan status halal dari Jakim so tak perlu ragu-ragu guys. Tak lama lagi ada Halal jadi jangan risau tau untuk Muslim people. Sila baca :  >> PEMBUKAAN KIOSK PABLO CHEESTART MALAYSIA <<



Untuk maklumat lanjut,  
Venue : PABLO’s Cheesetarts Bakery
No 130, 2nd floor, One Utama Shopping Mall (Old Wing)
1, Lebuh Bandar Utama
47800 Selangor

Jangan lupa #pablomymatcha

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸