Blissful Presence Tea Party

6:43 AM

Antara Produk Young Living yang diperkenalkan
Hi all, entri ni actually dari last year but today, when I scrolled back my photos in my hard disk, I found back this Blissful PresenceTea Party that I attended to get know more about the product introduction. Young living I guessed it's already terkenal di Malaysia. Produk yang membantu mereka yang mempunyai masalah tekanan, depression atau yang ingin kembali tenang dalam fikiran.

Yes I dah cuba one bottle of the essential oil, so far I memang suka sebab dia buat I stress-relieved.

Young Living DewDrop Essential Oil

DIY Aromatherapy Bath Salt
with Shin May and Louise
Semasa berada di Tea Party terdapat beberapa aktiviti menarik seperti DIY Aromatherapy Bath Salt. Dengan menggunakan garam dan letak beberapa few drops of essential oils dan gaul, lepas tu boleh letak dalam bilik or bilik air. Aroma tu berfungsi untuk merelakskan minda.

My Bath SALT dah siap !

Ada sesi Kuiz dengan told your problem to her.

Hand Massage Essential Oils
HAND MASSAGE SESSION with Blissful Presence
RAINDROP Therapy Essential Oils


Goodie Bag Received from CLAIRE Organics

Organic Lip Balm & Eczema Soother
Actually in the tea party, I've learnt several things, how to do massage gently on the skin, How to relaxing the mind. Gunakan Essential Oils yang bantu kurangkan tekanan. Banyak yang I belajar dari tea party ni.

Claire Organics adalah produk yang amat sesuai digunakan oleh lapisan umur dan masyarakat. Dia bantu kurangkan masalah kulit secara fizikal plus ianya organic dan bebas bahan kimia berbahaya. Boleh cuba sendiri, untuk maklumat lanjut : https://www.facebook.com/claireorganics/

Bagi yang nak mencuba sendiri One Raindrop Therapy worth RM250 per session you all bolech contact Blissful at 012-358 8861  atau email : enquiry@blissfulpresence.com.my

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸