'Massage Chair' dari Monspace diperkenalkan Hari ini.

5:35 AM

Hari ini bersamaan 26 Februari 2017 di PICC, Putrajaya, Monspace telah memperkenalkan kerusi urut mereka sendiri. Majlis telah dihadiri dengan ribuaan ahli berdaftar Monspace dimana kerusi urut adalah produk terbaru mereka untuk membantu mereka merehatkan diri sendiri setelah penat bekerja seharian. Paling seronok kerusi urut dari Monspace ini mempunyai saiz yang kecil namun mengikut pelbagai saiz badan manusia.

Kerusi urut dari Monspace ini masih belum diberi nama dan ianya akan di'reveal' tak lama lagi, harga yang ditawarkan sekitar RM7000 sebuah. Kerusi Urut dari Monspace ini dikatakan dapat dimuatkan di dalam sebuah rumah yang mempunyai ruang kaki persegi yang kecil. Jadi bagi anda yang mempunyai ruang rumah yang terhad, kerusi urut dari Monspace ini mungkin adalah pilihan yang tepat.

Kerusi Urut dari MONSPACE mempunyai 4 Warna Pilihan
I sendiri dapat melihat kerusi urut keluaran Monspace di majlis pelancaran di PICC tadi. Ianya mempunyai rekaan yang menarik di mana ianya mengikut bentuk badan manusia yang CURVY dan tidak mengikut ketinggian setiap orang. Dengan 4 warna pilihan pastels seperti merah jambu, hijau pucuk muda, kelabu putih dan hitam kecoklatan memberikan setiap pengguna warna pilihan yang mereka idamkan.

Kerusi Urut mengikut Gaya Moden Masa Kini
Ruco Chan ialah 'Ambassador' kepada kerusi urut kali ini. Kerusi urut dari Monspace ini dikhabarkan akan berada di sekitar lapangan terbang sementara mereka yang menunggu untuk 'boarding' dapat menghilangkan penat dan tekanan di kerusi urut ini.

Lepas pakai kerusi urut ni, mesti badan jadi seksi macam ni :)
Majlis tandatangan di antara
China Sofo Pte Ltd dan Monspace
Majlis hari ini dimeriahkan lagi dengan 'signing ceremony' diantara China Sofo Ltd dan Monspace supaya mereka dapat bekerjasama dalam menghasilkan produk yang berkualiti untuk gaya hidup masa kini dan memberi 'benefits' untuk mereka yang inginkan kehidupan yang sihat dan berkualiti.

Selain daripada Majlis yang formal ini, terdapat beberapa Booth yang menjual produk mereka yang terdapat di dalam www.monspacemall.com.my.

I yang melawat beberapa booth paling berkenan dengan minyak wangi yang menggunakan gaharu di dalam wangian mereka. Tadi ada promosi beli satu set RM300 instead of RM500. I memang suka haruman gaharu sebab memang banyak khasiat salah satunya dapat menghilangkan rasa sakit kepala dan memberikan aura yang wangi sepanjang masa.

Produk yang berasaskan dari Kulit kayu Gaharu

Antara Kebaikan Kayu Gaharu

Produk Kesihatan juga ada dijual

I rasa kena dapatkan sebotol minyak wangi pun jadila..

Nisa Bakri - Easy To Cook Booth pun ada

Nu-Prep Booth menjual produk kesihatan
Bagi anda yang tak berpeluang hadiri majlis ini tadi tapi nak dapatkan produk kesihatan yang berkualiti  boleh dapatkan di www.monspacemall.com.my, I paling berkenan dengan minyak wangi based kulit kayu gaharu tu, nanti I nak beli, I memang addicted sangat dengan haruman dia. I rasa seperti di awang-awangan kalau dapat 1 titik semburan.

Majlis dipenuhi dengan ribuan manusia
yang ingat kekal sihat


Bagi anda yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai MONSPACE, sila layari :
Website : www.Monspace-asia.simdif.com
Facebook : Monspace Malaysia

Ataupun nak dapatkan barangan mengikut gaya hidup anda di sini:
www.monspacemall.com.my

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸