COCO2U - Mungkin Skincare NATURAL yang Terbaik untuk kulit anda.

5:49 PM


COCO2U NATURE'S MIRACLE
I memang dah lama tercari-cari siri penjagaan kulit wajah yang berasaskan minyak kelapa dara. Sebab I juga mengamalkan minyak kelapa dara sebagai 'health supplement' semenjak pregnancy yang pertama. Hampir 1001 khasiat yang terdapat di dalam minyak kelapa dara untuk memastikan setiap orang mendapat kebaikan dari bahan semulajadi ini.

COCO2U telah menghasilkan siri penjagaan kulit yang berfomulasikan dengan minyak kelapa dara sebagai rawatan untuk kulit. Minyak kelapa dara ini sangat terkenal dengan kandungan anti-oksida yang tinggi sebagai perangsang tindak balas ke dalam sel kulit. Minyaknya membantu untuk mengawal dan melindungi kulit dari radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan sel kulit termasuklah 'connective tissues.'

Oleh itu dengan wujudnya siri penjagaan kulit COCO2U dari minyak kelapa dara dapat membantu sel kulit kekal fleksible dan bergaya. Selain itu minyak kelapa dara membantu mencegah garisan halus dan kulit wajah yang berkedut. Disamping melembutkan kulit ianya juga menghidrat serta melembutkan kulit sepanjang hari. Ianya juga menyingkirkan kotoran pada wajah untuk kulit kelihatan lebih licin dan berseri.

Dengan rumusan ninyak kelapa organik dan bahan botani aktif yang lain maka wujudlah siri penjagaan kulit COCO2U yang sangat sesuai untuk kesemua jenis kulit.

Bagi I yang dah mencuba produk ini selama beberapa hari. I boleh rasa perubahan ketara pada kulit apabila kulit terasa jauh lebih lembut dari sebelum.

I memang suka koleksi siri penjagaan yang ringkas dan lengkap. Dari segi packaging ternyata produk COCO2U sangat ekslusif namun harganya boleh dikatakan agak 'affordable' bagi mereka yang gemar menggunakan bahan organik untuk kulit. Kadang-kadang kita jangan kedekut untuk kulit jika mahu ingin kelihatan cantik namun selamat untuk digunakan tanpa bahan kimia yang berbahaya.

I cuba COCO2U Starter kit + Luminous Serum for several days so far I love it. I can feel my skin a bit plumpy and bounce already plus it repairs my big pores, and fix I punya fine lines.


THE BEST SKINCARE FOR YOUR SKIN ❤ COCO2U Organic Virgin Coconut Oil dalam produk penjagaan kulit ? Tinggi anti-oksidan Anti-bakteria Merawat masalah kulit berjerawat. Mengembalikan keremajaan kulit. Merawat masalah penuaam, kedutan dan garisan halus. Melembabkan serta melembutkan kulit kasar. @COCO2U.my 100% Natural No Animal Testing . No Artificial Preservatives . No SLS . No Parabens . No Petroleum Derived Chemicals THE BIOACTIVE ALOE VERA AQUACACTEEN MUSHROOM EXTRACT More deets about the goodness : www.coco2u.com Guna KOD : syafierayamin20 (Kod ni boleh digunakan sehingga 20 FEBRUARY 2016) Untuk semua item termasuk COCO2U Skincare Starter Kit pada harga pengenalan. Setiap pembeliaan COCO2U Skincare Starter Kit akan dapat percuma Luminous Serum 10ml. #COCO2U #COCO2UMY #VirginCoconutOil #OrganicVirginCoconutOil #AllSkinTypes #GoodForYourSkin #ItsTuesday . . . . . #syafierayamincom #blogger #mommyblogger #iger #igermalaydia #BeautyBlogger #Malaysianblogger #truelove #money #artwork #lovetheraphy #art #artist #huaweip9 #youtube #ShopMyEnvicase
A video posted by Syafiera Yamin (@syafiera_yamin) on


HYDRATING CLEANSER
Hydrating Cleanser di rumus khas dengan minyak kelapa dara organik, aloe vera, aquacacteen untuk melegakan dan menghidrat kembali kulit melalui proses pembersihan kulit. Ianya sangat sesuai untuk semua jenis kulit dan sangat lembut untuk menghilangkan kesan makeup pada wajah. AquaCacteen adalah penawar ultra halus dari kaktus organik khas untuk melegakan dan menghidrasi sama ada kulit wanita mahupun kulit lelaki.

RE : HYDRATING CLEANSER
Bahan-bahan : Aqua, Glycerin, Lauryl Glucoside, Stearic Acid, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Ethylhexyl Stearate, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Sodium PCA, Sorbitan Caprylate, Propanediol, Sodium Hydroxide, Guar Hydroxylpropyltrimonium, Chloride, Benzoic Acid, Opuntia Ficus-Indica Stem Extract, Rose Flower Oil, Aloe Barbadensis Leaf *Certified Organic

Berat bersih: 30 ml / 3.4 fl. oz

Kod Produk: C102

Cara I guna : I tak campur dengan air. I directly sapu pada wajah and massage dalam 5-10 minit, later I remove the cleanser from my face guna facial sponge. Baru I rinse dengan luke warm water.

PORE REFINING TONIQUE
Pore Refining Tonique di reka dan di rumus khas dengan Minyak kelapa dara organik dan ekstrak cendawan semulajadi untuk membantu mengecilkan liang pori disamping memperbaiki tekstur dan tona kulit.

RE : PORE REFINING TONIQUE
Bahan-bahan: Aqua, Hamamelis Virginiana Water, Caprylyl/Capryl Glucosides, Sodium Cocoyl Glutamate, Polyglyceryl-5 Oleate, Glyceryl Caprylate, Citric Acid, Cucumis Sativus (cucumber) Extract, Sodium Citrate, Polysorbate 20, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Fomes Officinalis (Mushroom) Extract, Glycerin, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Mentha Piperita (Peppermint) Oi, Rose Flower Oil, Ascorbic Acid, Dextrose *Certified Organic

Berat Bersih: 30 ml / 3.4 fl. oz

Kod Produk: C111

Cara I guna : Ada pelbagai langkah untuk menggunakan Pore Refining Tonique memandangkan ianya seperti spray mist. Lepas I cuci my face I terus sembur several times on my face and terus dap sehingga tonique ni meresap terus ke dalam kulit. Satu lagi I spray on contton pad and then I sapu terus ke wajah dari bawah ke atas.

LUMINOUS SERUM
Luminous Serum ini adalah rawatan intensif yang organik serta menghidrat kulit serta merta dengan menjadikan kulit semakin berseri dan hidrat. Serum ini mempunyai rumusan yang sangat ringan, mudah menyerap dan cepat kering dimana ianya diformulasikan dengan minyak kelapa dara, Vitamin C, Nikotinamida dan minyak tropika untuk meremajakan kembali kulit wajah dan menjadikan kulit semakin cerah berseri, halus, licin dan sihat.

RE : LUMINOUS SERUM
Bahan-bahan: Aqua, Glycerin, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Glycereth-26, Niacinamide, Ceramide III, Sodium Acrylates Copolymer, Sorbitan Caprylate, Propanediol, Benzoic Acid, 3-0-Ethyl Ascorbic acid, Panthenol, Rose flower oil *Certified Organic

Berat Bersih: 10 ml / 1 fl. oz

Kod Produk: C141

BIOACTIVE NIGHT MOISTURISER
Ianya bertindak untuk mencerahkan dan menghidrat kulit pada waktu malam dengan bahan-bahan aktif seperti Minyak kelapa organik, Minyak Argan, ubi keladi dan asid hyaluronik. Ianya menjadikan kulit anda lebih remaja disamping melembutkan dan menyerikan wajah dan membantu kulit anda kelihatan segar dan bersih.

RE : BIOACTIVE NIGHT MOISTURISER
Bahan-bahan: Aqua, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Glycereth-26, Dimethylsilanol Hyaluronate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Ceramide III, Sodium Acrylates Copolymer, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Sorbitan Caprylate, Pachyrrhizus Erosus Root Extract, Propanediol, Benzoic Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Rose Flower Oil, Sodium Hyaluronate *Certified Organic

Berat Bersih: 10 ml / 1 fl. oz

Kod produk: C131

BIOACTIVE DAY MOISTURISER
Pelembab muka hari BioAktif dirumus khas dari minyak kelapa dara dan bahan botani aktif dari bahan-bahan semulajadi dan ekstrak daun zaitun, Ekstrak biji aggur dan vitamin E, pelembab muka ini secara agresif meningkatkan keanjalan kulit dan menjadikan kulit lebih muda dan berseri.

RE : BIOACTIVE DAY MOISTURISER
Bahan-bahan : Aqua, Glycerin, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Titanium Dioxide, Isononyl Isononanoate, Glycereth-26, Ceramide III, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Sodium Acrylates Copolymer, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Sorbitan Caprylate, Propanediol, Benzoic Acid, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Rose Flower Oil *Certified Organic

Berat bersih: 10 ml / 1 fl. oz
Kod Produk: C121

APA KATA SAYA ?

Dalam setiap satu kotak starter kit COCO2U Nature's Miracle ni mempunyai hydrating cleanser 100ml, pore refining tonique 100ml, bio active day moisturiser 30ml, dan bioactive night moisturiser 30ml. Ianya adalah kit percubaan selama 7 hari. Which is it is a box for you guys to try before beli the biggest size secara loose item. So dalam tempoh percubaan ni anda dapat merasai sendiri produk ini sama ada ianya sesuai untuk kulit anda atau tidak. Jika sesuai anda boleh teruskan untuk menggunakan produk ini pada wajah anda dan jika tidak sesuai anda boleh berhenti serta- merta.

Walaupun bahan yang digunakan agak bagus namun ada juga mereka yang alah dengan penggunaan minyak kelapa dara.

Dengan setiap pembeliaan COCO2U Nature's Miracle starter kit yang berjumlah RM100 pada harga pengenalan anda akan mendapat LUMINOUS Serum sebagai gift. Anda inginkan diskaun sebanyak RM 20 ? Pada pembeliaan nanti jangan lupa key in my kod : syafierayamin20

I dah guna several days. So far so good, I love how this products hidrating my face. I paling suka hydrating cleanser dia sebab dia bersihkan kulit termasuklah remove my makeup secara easy no mess tau.

Paling BEST Produk Coco2u ni :
  • No Animal Testing .
  • No Artificial Preservatives .
  • No SLS .
  • No Parabens .
  • No Petroleum Derived Chemicals

Sumber Rujukan : www.coco2u.com

PRODUK COCO2U manufactured locally in malaysia under GMP Compliance.
Dengan bahan minyak kelapa organik dan bahan alam semulajadi.


Untuk maklumat lanjut, sila layari :
www.coco2u.com
Facebook Coco2u
Instagram @Coco2u.my

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸