Curvy & Sihat dengan The Metabolight Slimming di Toscana Medi Clinic

4:26 AM

Bagi seorang wanita pinggang yang ramping dan payudara yang tegang adalah sebuah impian namun kegemukan badan akibat daripada pemakanan yang tidak seimbang, diet yang tidak tetap dan juga faktor genetik juga telah memusnahkan harapan malahan menjadikan seseorang itu mengalami kemurungan dan emosi yang tidak stabil sekali gus menjadikan metabolisma di dalam badan menjadi semakin brekurangan.

Tapi sebenarnya masalah ini boleh dirawat iaitu dengan berkawan rapat dengan mereka yang telah berjaya mengurangkan berat badan tanpa bahan kimia yang berbahaya iaitu dengan menjaga pemakanan dan senantiasa berfikiran positif agar dapat mengawal masalah tekanan yang dihadapi.

"The Metabolight SLIMMILISTA" event yang telah berlangsung pada Sabtu lalu di mana para blogger yang mengalami masalah berat badan telah hadir dan berkongsi cerita masing-masing mengenai masalah yang dihadapi. Pada hari tersebut juga, 2 orang yang telah berjaya mengawal berat badan mereka turut berkongsi bagaimana mereka telah berjaya turunkan berat badan sehingga mencapai berat badan ideal iaitu Wendy Pua seorang lifestye blogger  dan juga Marcus Osmand seorang daripada Creative Director di Toscana Medi Clinic.

Mereka yang telah berjaya kini dapat menikmati kehidupan normal dan yakin untuk berhadapan dengan orang ramai malahan dapat bergaya dengan pakaian yang cantik-cantik.

Marcus Osmand Once Upon A time ago

Wendy Pua now dah jadi an 'Hour Glass' shape
Apa yang anda perlu tahu mengenai Metobolisma ?
Setiap benda hidup di muka bumi akan mempunyai proses kimia dimana ianya ialah pertukaran zat atau suatu organisma. Lebih kepada maksud 'PERUBAHAN.' Ianya bertindak untuk mengubah sesuatu zat untuk mempertahankan hidup selagi ianya benda bernyawa.

Bagi anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Metabolisma, sila layari
SOFT ILMU : METABOLISMA

Manakala informasi mengenai HCG untuk hilangkan berat badan, sila layari :
HCG for Weight Loss

Bagi Syafiera yang masih baru mengenai Rawatan Aesthetic lebih-lebih lagi mengenai suntikan I serahkan pada anda semua untuk mengkaji sendiri bagaimana rawatan ini bertindak untuk menjadikan seseorang itu berjaya mengawal berat badan sehingga mendapat keputusan berat badan yang ideal.

Anda boleh berjumpa dengan pakar dalam bidang Aesthetic untuk maklumat lebih lanjut.
Jom terjah sendiri Facebook TOSCANA MEDI CLINIC untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Rawatan Aethetic yang ditawarkan.




Jadi apa tunggu lagi nak cantik, CURVY, dan sihat seperti +Wendy Pua dan +Marcus Osmand anda boleh bertanya mereka di media sosial mereka sendiri.

I tak sabar nak mencuba sendiri anti-aging facial yang I dapat voucher dari TOSCANA MEDI CLINIC haritu, Nanti I review okay.

Salam sayang,
www.syafierayamin.com
syafierayamin@gmail.com




You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸