DASHING ELITE MEN SHAMPOO anti dandruff & anti Hair Fall

9:26 AM


I ingat wanita sahaja yang ada masalah rambut gugur dan kelemumur sebab wanita kebanyak rambut panjang itu sebab penjagaan rambut sangat penting. Rupanya kaum lelaki pun ada masalah rambut gugur dan berkelemumur ye.

Tapi kaum lelaki ni diaorang memang suka sangat pakai wax dan gel kat rambut sebab nak kasi rambut senantiasa terpacak, kadang-kadang shampoo biasa sangat susah nak remove bahan kimia tu, nasib baik wujud Dashing Elite Men Shampoo ni, jadi senang la diaorang punya rambut dapat diuruskan.

Tahu tak ? Jika anda tidak menjaga rambut dengan betul, anda akan mengalami masalah rambut gugur mungkin boleh botak malahan bahagian kulit kepala pun boleh menjadi sangat gatal sekali gus mengusamkan rambut dan menjadikan keyakinan diri semakin rendah !

Rambut anda mahkota anda jadi pilihan anda untuk menjaga penampilan anda. Dashing Elite Men shampoo sudah tercipta untuk rambut anda kaum jejaka. Apa lagi, bersihkan kotoran pada rambut anda supaya anda tak sakit kepala. Okay,

Anti-Dandruff Men Shampoo

Anti Hair- Fall Men Shampoo
Hapuskan masalah rambut anda dan kembalikan keyakinan anda dengan DASHING Elite Men Shampoo ! Syampu Elite Men dijual pada harga RM11.90 di seluruh farmasi utama berdekatan anda.

Kunjungi laman Facebook Elite by Dashing https://www.facebook.com/EliteEdgyEFX untuk
mengetahui lebih banyak maklumat menarik.

ELITE merupakan subsidiari jenama pendahulu Produk Penjagaan Peribadi Lelaki, DASHING, yang menyempurnakan penjagaan peribadi Lelaki Malaysia dari hujung rambut hingga hujung kaki.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸