PAINFUL MASKER I EVER HAD !

11:51 AM

NOT RECOMMENDED FOR MY SKIN TYPE !

DEAD- DRIED MACAM  PAINT WALL
Haritu I teringin nak makan TEXAS Chicken ! So I ajak husband pergi singgah Ampang Mid Point. Lepas dah habis makan, jalan-jalan sekali tu I ternampak satu outlet MAGIC BOO. Out let ni jual macam-macam produk kecantikan Memang kash untuk kegunaan salon. Korang faham-faham lah kebanyakan produk dalam tu khas untuk pro user je. Jadi aku cari lah produk kecantikan dalam Magic BOO saja, nak tengok-tengok produk the best dalam tu, mak aih harga memang best lah ada murah ada mahal.

Aku ni duit pun cukup-cukup makan aku beli lah apa yang aku rasa dalam BAJET MAMPU ni, tapi biasalah selagi aku tak bawa balik something aku rasa macam tak puas hati Aku pun tanya promoter dia tu apa masker jenis PEEL off ye tapi tak sakit, dia pun suggest yang ni ha. Aku pun tengok harga dia agak murah RM5.50 sebungkus jadi aku tak teragak-agak beli, biasalah dengan mulut orang tak baca BAHAN KIMIA dia apa benda, maaf bahasa nya dalam bahassa yang aku tak faham. :|

INSTYLE MODELLING MASK namanya dalam GREEN.


Aku tengok macam TEPUNG jadi aku bancuh dengan air, aku buat pekat-pekat,lepas tu terus sapu kat muka, rasa dia sangat minty kot berair-air mata aku sebab bahan dia sangat berangin gitu.
Lepas tu dah pakai tebal-tebal kat muka, benda tu terus keras dekat muka aku, waktu tu memang aku tak boleh cakap langsung sebab muka jadi tegang. Haha.

Aku harap masker ni jenis PEEL OFF yang sekali REMOVE JE. SEKALI aku cuba remove Mak aih dia pecah-pecah lepas tu dia tarik sekali bulu roma bulu kening aku..... dah la bulu kening aku nipis lepas tu hilang beberapa helai sebab benda alah ni melekat kat muka. :(

PUNYA LAH BERAPA Minit aku nak remove, bila pakai air dia tak lut korang tahu CAT DINDING TU bila dah keras letak air pun dia tak soluble kan ? DIA jadi keras je, jadi aku terpaksa guna teknik mengikis guna charcoal untuk remove benda alah ni dari muka aku.. hahahahahahhaha sampai merah merah muka aku...


TAPI TAPI, MUKA LEMBUT GILA,,,,,, sebab masker ni dia jadi macam wax IA TARIK sekali bulu roma, black head white head. hahhaahah

Aku suka bila removed muka jadi sangat halus dan lembut tapi bila nak REMOVE AZAB weii.. hahahha...

Kalau korang rasa nak CUBA SENDIRI MASKER MADNESS ni  korang boleh singgah Magic BOO STORE.....





Aku beli 2 items je... pencuci muka ni katanya bebas paraben, memang bersihlah muka aku pakai pencuci muka GREEN PHARMACY HERBAL COSMETICS ni memang rekomended harga dia dalam RM29.90 sebotol seingat aku la!

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸