Pes Segera & Pastry READY-TO-COOK by Nisa Bakri & Chef Siti Mastura kini berada di MonspaceMall.com

7:25 AM

Puan Sri Nisa Bakri bersama Chef Siti Mastura
ketika memasak Lauk Ikan Masak Asam Pedas
Pada Khamis lalu, Raul's Café yang dimiliki oleh Puan Sri Bakri telah mengundang Chef Siti Mastura untuk memperkenalkan produk 'ready-to-cook' seperti Pra campuran kek dan juga biskut yang bakal keluar di pusat membeli-belah MonspaceMall.com tidak lama lagi.

Antara Produk yang bakal Puan Sri Nisa Bakri keluarkan ialah pes segera( Instant Paste) Kari Ikan dan Asam Pedas. Dimana dengan pes ini anda boleh menghasilkan asam pedas yang sangat sedap dalam masa 10-20minit sahaja penyediannya.

Raul's Café By Nisa Bakri berada di
TH Uptown 3, Damansara Uptown
Raul's Café ni kalau pergi dengan 'public transportation' sila berhenti di MRT Damansara Utama dan naik bas or Uber or Grab. Boleh gunakan waze just cari TH Uptown 3, ianya berhadapan di depan RHB Bank je sebelah Tabung Haji.

Kari Udang yang siap menggunakan
Pes Segera oleh Nisa Bakri

Asam Pedas Ikan Kembung yang dimasak
oleh Puan Sri Nisa Bakri

Pes Segera oleh Puan Sri Nisa Bakri dijual di
MonspaceMall.com
MonspaceMall.com ialah satu website shopping online yang menjual pelbagai produk termasuklah produk masakan dari Puan Sri Nisa Bakri dan Chef Siti Mastura dengan harga yang sangat berpatutan. Produk mereka juga boleh didapati di Raul's Café.

Buku Resepi Chef Siti Mastura
Pastry & Desserts Recipes

Chef Siti Mastura sudah berada 15 tahun
di dalam Industri Pembuatan Roti
Chef Siti Mastura amat terkenal dengan keupayaan beliau dalam menghasilkan hidangan pastri yang lazat seperti kuih-muih, kek dan juga aneka pilihan biskut di mana beliau ialah seorang pengacara Vanilla, salah satu program yang agak popular selama 2 musim di saluran Suria dalam program masakan di MediaCorp's radio "Warna FM 94.2" dan MediaCorp TV.  Selain itu beliau ialah pengasas Siti's Delights dimana beliau telah menjadi seorang tutor dalam kelas bidang pembuatan roti dan juga masakan. Beliau juga masih mengasah bakat dan kemahiran selain memberikan inspirasi kepada pelajarnya melalui masakan dan penghasilan pastri.

Sebagai seorang yang sangat mempercayai dalam menuntut ilmu, Chef Siti telah menerima augerah pada tahun 2005 daripada Presiden S.R Nathan iaitu salah seorang pemenang dalam "Lifelong Learner Awards competition yang dianjurkan oleh Workforce Development Authority and Mediacorp Publishing."

Chef Siti pernah di tamatkan perkhidmatan pada tahun 2003 dan kini beliau telah menjadi sebagai seorang 'role model' oleh para pelajar beliau. Beliau juga kini telah menajdi seorang usahawan dan mempunyai jiwa kompetitif dalam dunia perniagaan. Beliau juga memuatkan kisah hidup beliau di dalam sebuah buku motibasi yang popular yang dipanggil sebagai sup ayam untuk jiwa orang Singapura.

Beliau juga amat terkenal di Australia dan sedang mencapai target untuk mendapatkan kejayaan sebagai seorang 'Honouree of Spirit of Enterprise Award 2010.'

Antara kek dan pastri yang telah beliau hasilkan ketika Majlis Pelancaran produk-produk 'ready-to-cook' pada Khamis lalu.

Kek Raspberry

Walnut Brownies

Biskut Chocolate Chip

Bagi anda yang ingin menikmati hasil juadah makanan dari Puan Nisa Bakri seperti Asam Pedas boleh melawat sendiri ke Raul's café sendiri. Anda juga boleh mendapatkan produk-produk Pastry, cookies by Chef Siti Mastura dan juga pes segera di MonspaceMall.com

Untuk maklumat lanjut mengenai Puan Nisa Bakri dan juga Chef Siti, boleh layari sosial media milik mereka ataupun lawat Raul's Café di TH Uptown 3, Damansara Uptown, Petaling Jaya.

Waze : TH Uptown 3

Website : http://monspacemall.com.my/
FB : https://www.facebook.com/raulscafe/
IG : https://www.instagram.com/raulscafe/

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸