ProjekKahwin.com untuk Pasangan yang Bakal Mendirikan Rumah Tangga

10:08 AM

Gambar yang cantik di'capture'
oleh Photographer yang Profesional
Nak kahwin meriah-meriah tapi pening sangat nak uruskan macam-macam bermulalah dari majlis pertunangan, akad nikah, malam berinai dan juga persandingan itu belum termasuk lagi pakej bulan madu. Semuanya perlukan masa, tenaga dan juga kos yang banyak. Tapi nak juga perkahwinan GRAND ala-ala Wedding Of The Year jadi kenalah serahkan pada yang pakar untuk menguruskannya.

Jika inginkan 1001 kenangan yang manis yang bakal dikenang-kenang sehingga anak cucu perlulah mengikut pelan dan bajet yang sesuai dengan pakej perkahwinan yang ditawarkan mengikut citarasa dan bajet yang sesuai.

Dengan situasi kompleks sebegini yang berlaku pada setiap pasangan yang bakal berkahwin maka TERWUJUDLAH laman portal www.projekkahwin.com iaitu salah satu laman sesawang yang menghilangkan kerungsingan bakal merpelai dua sejoli ini.

Pakej perkahwinan didalam www.projekkahwin.com ini memudahkan para pengantin melengkapkan majlis perkahwinan mereka dengan servis seperti Wedding planner, hotel, dewan, pakej bulan madu, butik pengantin, catering, jurufoto, solekan dan pelbagai lagi.

Pelbagai pilihan Khemah, Banquet dan juga Catering
Disediakan di dalam
www.ProjekKahwin.com
Di dalam laman web www.ProjekKahwin.com ianya memberikan banyak pilihan kepada pasangan baru untuk memilih ciri dan kriteria majlis yang mereka impikan untuk majlis mereka. Ramai sebenarnya bakal pengantin tidak ada masa yang banyak untuk mengendalikan sendiri majlis perkahwinan mereka kerana kekurangan sumber untuk mencari pengusaha produk mengikut perkidmatan yang diperlukan.

Senarai Servis yang ditawarkan di dalam Portal



3 SEBAB Bakal Memperlai Perlu layari www.projekkahwin.com
  • Memudahkan Bakal Pengantin Mencari Pakej Perkahwinan Mengikut Bajet
  • Portal Projek Kahwin Mesra Pengguna
  • Projek Kahwin Membantu Pengusaha Bumiputra
Untuk melayari portal ini dengan lebih lancar, www.projekkahwin.com juga telah memperkenalkan aplikasi di dalam 'smart phone' anda sama ada di dalam ios dan android untuk memudahkan anda mencari vendor yang anda berkenan.

Jika anda berminat dengan vendor tersebut anda dapat mencari maklumat vendor melalui sosial media mereka untuk bertanya mengenai majlis anda dengan lebih jelas.

Tanpa anda sedari portal ini adalah idea yang bijak untuk membantu vendor bumiputera untuk menambah pendapatan mereka dan juga memperluaskan lagi jualan yang berpatutan untuk bakal pengantin.

Jadi apa tunggu lagi, jadikan majlis perkahwinan anda sangat bermakna dan dikenang sehingga cucu cicit nanti. =D


Sila layari Laman Sosial Projek Kahwin
|
FACEBOOK|TWITTER|INSTAGRAM|YOUTUBE|G+|


You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸