ROMANO pilihan Jejaka yang ingin menguasai Kehidupan

9:04 AM

Lelaki yang menyukai haruman adalah gaya lelaki yang classy dan handsome untuk masa kini. Bagi I lebih suka lelaki yang berbau harum kerana dari situ kita dah nampak yang dia memang seorang yang menjaga penampilan dan tidak gemar bau busuk. Mesti dia seorang yang rajin untuk sembur sembur haruman sebab setahu I kebanyakan lelaki tidak gemar menjaga penampilan diri mereka.


ROMANO EDT  adalah haruman baru untuk jejaka moden supaya dapat menampakkan gaya maskulin di dalam penampilan. Haruman ini berfungsi untuk jejaka moden ini dapat berkomunikasi antara satu sama lain tanpa masalah bau badan sekali gus dapat menjadi tarikan di kalangan wanita disekeliling.

Bagi mereka yang mempunyai gaya hidup sosial, ROMANO ini sangat sesuai untuk anda supaya anda yang jejaka dapat menikmati sendiri gaya kehidupan sebagai seorang jejaka moden dan elegan.


ROMANO sangat sesuai untuk mereka yang berkeyakinan tinngi, berkarisma dan jenis yang saggup mengambil risiko untuk menjayakan sesuatu pekerjaan.

Terdapat 2 jenis haruman  ROMANO EDT iaitu FORCE dan UNIQUE yang amat sesuai untuk jejaka yang hidup dalam gaya kontemporari.


Wangian ROMANO EDT adalah salah satu sentuhan keunggulan personaliti anda.

Anda boleh dapatkan ROMANO EDT di seluruh farmasi berdekatan anda dan ianya di jual
RM 40.60 setiap botol.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸