ROMANO SPRAY untuk Lelaki Urban kembali Berkeyakinan Tinggi

9:12 AM


Spray.. spray... sekarang ROMANO pun ada buat semburan deodoran, Which is memang membantu untuk mencegah bau badan... ramai cakap perempuan ni lebih busuk dari lelaki, walaupun lelaki tak pakai perfumes pun bau ketiak pun boleh membuatkan orang perempuan tergila-gila... for me eww oh please, tak kira lelaki ke perempuan ke, bau badan kena jaga tak semua boleh bau badan kita, bau kepam je.. hahah,,,

Jadi bagi yang lelaki ada masalah bau badan dipersilakanlah spray-spray dengan semburan deodoran ROMANO ni yang ada perlindungan anti-bakteria penyebab bau badan busuk dan mampu bertahan selama 24 jam tu..

Bau harumannya of course untuk lelaki yang maskulin.. lelaki suka bau keras-keras ni kan.. haha.. entah pasai ape la korang punya hidung pelik naw.. haha...


ROMANO Semburan Deodoran ni ada 4 haruman iaitu ROMANO CLASSIC, ROMANA PRESTIGE, ROMANO URBANE DAN ROMANO METRO. tapi betulkah setiap haruman ini berkait rapat dengan gaya personaliti seseorang ? Bagi I yang masih belum arif tentang gaya personaliti. I rasa jejaka hot mesti tahu nak pakai apa untuk badan korang kan ?

Cubalah sendiri ROMANO Deodorant Spray 150 ini dijual pada harga RM14.90 setiap botol dan korang boleh dapatkan di seluruh farmasi dalam Malaysia. :)

Selamat berbau haeum ye jejaka HOT Sekalian.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸