Financio - Perisian yang membantu para peniaga kecil mengendalikan akaun syarikat secara sendirian berhad

6:02 PM


Bagi anda yang mempunyai syarikat kecil atau pun besar-besaran dan mencari  pengurusan untuk akaun syarikat anda boleh mencuba sendiri perisian baru dari Financio yang telah berada di Malaysia baru-baru ini. Financio ialah produk  dari ABSS yang membantu perniagaan kecil-kecilan dalam mengendalikan akaun dan cukai serta membawa perisian 'Financio' ke peringkat yang seterusnya.



Ciri-ciri Financio :

  1. Informasi Akaun
  2. E-invois
  3. GST Malaysia tersedia
  4. Koloborasi
  5. Hubungkan Financio
  6. Pengguna yang tidak terhad
  7. Kebenaran yang fleksibel
  8. Carta dan repot
  9. Secara online/ Cloud based
  10. Sokongan yang Responsif


Untuk Pemilik Syarikat
Kini anda tidak perlu menjadi akauntan untuk menggunakan Financio. Ianya telah direka khas untuk pemilik syarikat dan bukan akauntan. Antara muka dan langkah-langkah telah direka untuk minda dan penggunaan anda.

Financio juga mengurangkan penggunaan Kertas kerja. namun ianya sangat efektif malahan senang di akses melalui enjin carian dan mudah di akses dimana-mana di dalam planet bumi.

Financio sangat mudah diakses dalam hanya 3 saat. Invois boleh disiapkan kurang dari 1 minit. Makin banyak masa dapat dijimatkan daripada menunggu.

'Soft Copy' invois anda akan dihantar kepada pelanggan dalam masa sepantas 5 saat dan pelanggan dapat membayar  kepada anda dengan lebih cepat.


Financio menawarkan servis percuma untuk selama-lamanya untuk penggunaan tanpa terhad dan servis premium untuk bisnes yang semakin meningkat maju untuk RM32.95/bulan ( atau RM329.50/tahun | 2 bulan percuma )

Kini anda boleh mengawal akaun anda sendiri tanpa pening kepala lagi.

Untuk maklumat lanjut mengenai Financio, sila layari :
Website : https://financio.co/
Facebook Financio



You Might Also Like

1 comments

  1. We are professionalaccounting software in Singapore , EZ Accounting company making it easy for all small or large company to have a great accounting software.

    ReplyDelete

🌸Blog Followers🌸