Konsep SPA Estetik berintegrasi yang pertama di Malaysia | DEWS

5:08 PM

Majlis Pemotongan Reben di DEWS

DEWS iaitu De Era Wellness Specialists ialah spa estetik yang menawarkan penjagaan secara menyeluruh  dalam penjagaan kesihatan holistik melalui terapi pencegahan serta penjagaan estetik pertama di Malaysia.

Untuk mendapatkan kesan optimum yang terbaik DEWS Aesthetic Spa memberikan khidmat perubatan integrasi yang unik dan berkesan melalui sesi kaunseling dan bimbingan oleh pakar dalam bidang penjagaan kesihatan dan kecantikan termasuklah nutrisi dan kecergasan untuk melengkapkan cadangan rawatan.

Plak yang ditanda tangani oleh
Y.B Datuk Halimah Binti Mohd Sadique

Kesemua rawatan yang ditawarkan di SPA Estetik DEWS direka dan dihasilkan oleh sepasukan doktor estetik dengan  sokongan pakar terlatih dilengkapi dengan peralatan teknologi canggih serta kemudahan yang bertaraf dunia.

Produk kecantikan yang terdapat di DEWS
DEWS menawarkan produk-produk kecantikan yang berkualiti tinggi dan kebanyakan diperbuat dari USA. Antara rawatan yang ditawarkan di DEWS adalah seperti rawatan penghidratan, anti-penuaan, pencerahan kulit, pengurusan parut, anti-jerawat, pengurusan berat badan mahupun penjagaan kesihatan keintiman.

Antara Doktor-doktor Estetik di DEWS
 DEWS bertempat di lokasi yang amat strategik di Kota Damansara dan mempunyai keluasan sehingga 5,600 kaki persegi. Terdapat hampir 15 bilik rawatan peribadi yang menempatkan sejumlah 25 buah katil untuk pelanggan menjalani rawatan yang selesa dan dengan persekitaran yang ekslusif, selesa dan mewah.

Staff di DEWS
Staff di DEWS telah dilatih supaya dapat memberikan khidmat terbaik kepada para pelanggan yang hadir di Spa estetik DEWS.

Waktu Operasi di DEWS
 DEWS akan beroperasi dari Isnin hingga ke Ahad dari 10 Pagi sehingga 7 Malam.

Produk Pengenalan di DEWS
DEWS menganggap setiap pelanggan sebagai individu yang unik yang memiliki keinginan peribadi serta hasil yang berbeza. DEWS berharap agar dapat menetapkan standard baru bagi industri spa perubatan, penuaan secara sihat dan kesejahteraan kesihatan di rantau.

Untuk maklumat lanjut mengenai DEWS, sila layari :
http://www.dews2u.com/
Facebook DEWS

Bagi anda yang ingin mendapatkan rawatan, sila buat temujanji di :

EMAIL
INFO@DEWS2U.COM

CENTRAL RESERVATION SYSTEM
+60.17.440.1433

No.1, Jalan PJU 5/10, 
Dataran Sunway, 
Kota Damansara, 
47810 Kuala Lumpur, 
Malaysia

DEWS mempunyai 'easy access' berdekatan dengan Sunway Giza Mall, berhadapan di Maybank, berdekatan dengan MRT Surian.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸