Produk Kecantikan De Era Klinik Estetik really worth for my sensitive skin

6:31 PM


Semalam I sempat mencuba sendiri Produk dari Klinik Estetik DEWS iaitu De Era Reverse Series Facial Foam dan juga De Era Repair Gel. Produk yang ditawarkan membantu mengembalikan kecantikan pada kulit dan memberikan kesan yang positif pada lapisan sel kulit.


Pembersih wajah  De Era Reverse Series mempunyai haruman yang sangat wangi malahan sangat lembut pada kulit. Semasa cucian pertama I dapat rasakan kulit terasa lebih bersih dan bersinar tanpa rasa kulit yang kering. I sangat rekomen untuk mereka yang mempunyai masalah kulit yang sensitif untuk mencuba sendiri Facial foam de era reverse series.  Paling menarik pencuci muka ini membantu membersihkan makeup, permukaan kulit yang kotor dan kulit yang terkena radikal bebas secara efektif ! Memang selepas cucian pertama I dapat merasa sendiri kulit sangat bersih namun sangat-sangat lembut pada kulit.

Harga Pembersih muka De Era (Reverse) 100ml ini, berharga RM90 setiap satu.


Selepas muka dibersihkan I terus sapu wajah I dengan De Era Repair Gel ( Aloe vera gel) 50 ml yang berharga RM83 satu  bekas. So far memang the best apabila gel ini menyerap ke dalam kulit I. Ianya meresap dengan cepat dan mempunyai haruman aroma yang menenangkan dan sangat wangi.


I sapu pada keseluruhan wajah I dan dapat rasa gel ni buat jari jadi sangat lembut dan licin. I rasa memang sangat sesuai untuk korang yang ada sunburn pada kulit. So far lepas gel ni meresap dalam kulit Pakai mekap pun rasa tak bergumpal hehe..Bagi you all nak cuba sendiri De Era Repair Gel ni di :

Untuk maklumat lanjut mengenai DEWS, sila layari :
http://www.dews2u.com/
Facebook DEWS

Bagi anda yang ingin mendapatkan rawatan, sila buat temujanji di :

EMAIL
INFO@DEWS2U.COM

CENTRAL RESERVATION SYSTEM
+60.17.440.1433

No.1, Jalan PJU 5/10,
Dataran Sunway,
Kota Damansara,
47810 Kuala Lumpur,
Malaysia

DEWS mempunyai 'easy access' berdekatan dengan Sunway Giza Mall, berhadapan di Maybank, berdekatan dengan MRT Surian.

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸