Koleksi Shizens Visage 2017

7:41 AM


Setiap insan yang bergelar wanita mempunyai keunikan yang tersendiri oleh itu Shizens ingin membantu setiap wanita untuk menyerlahkan lagi kecantikan yang semulajadi supaya keunikan itu dapat diserlahkan tanpa menutup wajah dengan makeup yang tebal sehingga kecantikan nampak palsu.

Sejak bulan Mac 2017 yang lalu, Koleksi VISAGE oleh Shizens yang terbaru telah diperkenalkan untuk membantu semua di antara kita untuk memiliki kecantikan yang semulajadi terserlah dengan memanjakan diri dari dalaman dan luaran. Secara asasnya, 'VISAGE' atau pun 'wajah ' terdiri daripada  produk penjagaan kulit dan makeup dari Shizens yang membantu menyerlahkan kecantikan wajah seseorang tanpa menggunakan usaha yang banyal.

Terdapat 9 produk yang terdapat di dalam Koleksi Shizens Visage iaitu :

Shizens Time Resistance Essence


'Time Resistance Essence' ini ialah esen anti-penuaan dengan gabungan 'skin regenerating ceramide' untuk memastikan kulit menjadi tegang, bertona, lembut dan lembab jauh ke dalam sel kulit.


'Time resistance Essence' juga sangat efektif untuk menguatkan dan memberi galakan pada kulit supaya lapisan kulit dilindungi dan dapat membentuk halangan  yang efektif dari kehilangan lembapan.

Sebagai pengguna yang baru menggunakan 'Time Resistance Essence' I dapat rasa kulit I sangat lembut dan garisan halus pada wajah berkurangan. Ianya meresap dengan cepat ke dalam dulit tanpa meninggalkan kesan berminyak mahupun melekit. Ianya boleh digunakan setelah wajah dibersihkan dan sebelum pemakaian makeup pada wajah.

Shizens Time Resistance Night Cream


Setelah pemakaian 'Time Ressitance Essence' I terus sapu Time Resistance Night Cream sebagai langkah seterusnya. Ianya membantu untuk melembabkan kulit dan mengunci segala kelembapan setelah pemakaian 'time Resistance essence.'


Dengan gabungan kedua-dua esen dan pelembab pada wajah ianya membantu kulit nampak lebih muda dan tegang. I suka Time Resistance Night Cream ni sebab ianya melembab tanpa rasa berminyak mahupun kulit pada kulit. Ia menyerap cepat pada kulit selepas melakukan teknik urutan pada wajah.


Aqua Pore Perfection


Aqua Pore Perfection mempunyai 3 warna pilihan , ianya  adalah produk terbaru yang menggantikan cecair bedak asas yang mempunyai kandungan Vitamin A, E dan F dimana ianya menggalakan imuniti pada kulit agar wajah kelihatan sihat berseri disamping memberikan kelembapan secara semulajadi dan mengawal kerosakan dari Sinaran UVB.


Aqua Pore Perfection mempunyai warna dari cerah, medium dan gelap. Bagi anda yang mempunyai kulit cerah anda boleh menggunakan Aqua Pore Perfection No 3 untuk teknik contouring yang membuatkan wajah anda nampak lebih runcing dan slim. Ianya mempunyai light coverage serta mejadikan kulit nampak 'glowing'  disamping melembab.

Natural Pore Nutrient Foundation Pro


Natural Pore Nutrient Foundation Pro ialah sebagai makeup asas yang sangat ringan, sheer, bedak asas yang selembut sutera malahan ianya 100% bebas daripada talkum serta membantu untuk menghasilkan makeup yang mengurangkan kesan garisan halus dan pori yang tidak sempurna. Pentingnya esen di dalam produk ini diformulasikan dengan Vitamin E untuk memanjakan kulit dengan sentuhan lembapan dan sensasi yang bersih.


Hanya dengan sentuhan lembut pada wajah ianya membantu menutup cela secara ringan pada pori yang terbuka. Didatangkan dengan berus khas untuk di'blend.' Kulit nampak lebih 'flawless' dengan pemakaian Natural Pore Nutrient Foundation Pro. Anda boleh biarkan ianya begitu sahaja pada kulit tanpa tambahan bedak tapi jika anda inginkan 'matte' finish anda boleh gunakan bedak yang ringan ataupun shizens loose powder.

Hue-duo Eyeshadow


Shizens menawarkan Hue Duo Eyeshadow dengan tona Mocha Glow untuk mencapai warna makeup secara semulajadi pada wajah. Warnanya sangat natural dan menjadikan seseorang itu nampak lebih cantik secara semulajadi. Ianya mempunyai pigmen yang pekat namun jika di'blend' dengan rata ianya nampak lebih kemas dan kelopak mata nampak lebih ayu.

Aqua Eyeliner


Aqua Eyeliner dari Shizens ni agak menarik kerana ianya bukan liner yang biasa-biasa tapi ianya sejenis Cushion sponge. I ingat ianya tidak memberangsangkan tetapi setelah pemakaian pada mata ianya nampak lebih kemas dan cepat kering setelah melakukan garisan pada alis mata. Ianya smudge-proof dan tahan lama sehingga 12 jam, boleh dicuci menggunakan 'makeup remover.' Didatangkan khas dengan berus untuk memudahkan penyapuan pada mata. Terdapat 2 warna iaitu hitam dan brown.

Smack Lips


Shizens Smack Lips ni mempunyai warna yang cantik, sebenarnya terdapat 4 warna tapi I ambil orange tango sebab kulit wajah I lebih sesuai dengan warna-warna yang bright. Smack Lips ni diperkaya dengan Minyak kelapa dan mentega bunga matahari yang membantu melembabkan bibir sekali gus menghalang bibir dari mengelupas disamping menutup cela pada bibir secara efektif. Ianya 'matte' dan tahan lama.

Shizens Ultimate Potent


Setelah wajah selesai di tata rias, Semburkan Ultimate-potent wajah untuk menyegarkan kembali wajah dan menegangkan kulit secara pmtas.  Ultimate-potent boleh digunakan dengan 2 cara iatu seletelah pemakaian skincare, sebelum pemakaian makeup dan juga selepas pemakaian makeup. Ianya juga membantu meremajakan kulit serta melembabkan kulit dari kekeringan dan juga menjadikan makeup tahan lama pada wajah.

Tawaran Terhad untuk 'Visage Essentials!'


Dengan hanya RM199 daripada RM1,503, Kini anda boleh memiliki 'VISAGE ESSENTIALS' seperti :
  1. Smack Lips - Plum wine
  2. Smack Lips - Orange Tango
  3. Aqua Eyeliner - Black
  4. Aqua Eyeliner - Brown
  5. Hue-Duo Eyeshadow -Mocha Glow
  6. Shizens Professional Brush set (6 brushess)
Sila dapatkan segera sementara stok masih ada bermula dari 1st Mac 2017 sehingga 31st May 2017 di seluruh Butik kecantikan Shizens.



Koleksi Shizens visage 2017 kini boleh didapati di butik kecantikan #Shizens di seluruh Malaysia.
@myshizens

Lawat Butik Shizens dan gunakan kod VISAGE01 tunjuk ke penasihat kecantikan shizens dapatkan makeover percuma dan upload gambar anda sebelum dan selepas di facebook Shizens secara inbox.



Hadiah menarik untuk dimenangi seperti :
Grand prize : RM2K cash + produk shizens dan gifts yang bernilai lebih dari rm6k.

1st prize : RM1K cash + produk shizens dan gifts yang bernilai lebih dari rm4k.

3rd prize : RM500 cash + produk shizens dan gifts yang bernilai lebih dari rm3.5k.

Contest bermula dari 15 april sehingga 15 may 2017.



Butik Kecantikan Shizens :
  • Shizens Pavillion Flagship Store
  • Shizens Mid Valley
  • Shizens One Utama
  • Shizens Sunway Pyramid
  • Shizens Gurney Plaza
  • Shizens Genting Sky Avenue
  • Shizens Isetan KLCC
  • Shizens Isetan garden
  • Shizens Parkson KLCC
  • Shizens Parkson Pavillion
  • Shizens Sogo KL
JOM TENGOK VIDEO STEPS-BY-STEPS UNTUK DAPATKAN 
KECANTIKAN SECARA SEMULAJADI DENGAN PRODUK SHIZENS



Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Facebook : Shizens Malaysia
Instagram : @myshizens

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸