Lynnity.com | Farmasi dari Ladang untuk cegah Sakit-Sakit sebelum Tua

6:41 AM


Baru-baru ni I diberi peluang untuk mencuba sendiri  'Botanic Health' dan 'theraphy oil' dari Lynnity.com. I kalau produk-produk macam ni I sanggup cuba dari ambil ubat-ubatan yang tak organik and might harm my body. Memandangkan Botanic Health ni hasil dari perladangan, why not I cuba sendiri, setakat ni Alhamdulillah dah minum several sachets tak ada kesan sampingan yang tidak diingini pada badan I plus I dapat rasa badan I bertenaga especially kalau pagi-pagi tak makan breakfast memang yang ni I bancuh dulu plus I kasi husband I minum juga, easy task !


Lynnity sebenarnya mengeluarkan pelbagai produk tapi kali ni I nak cuba sendiri Botanic Health dan Relief aroma therapy. Memandangkan  'lifestyle' pada masa kini terlalu banyak pengambilan 'fast food' dan kurang mengambil makan-makanan berkhasiat akibat kekangan masa dan sangat sibuk bekerja dari pagi hingga ke lewat malam. Lagi pun hampir semua Rakyat Malaysia ni memang suka makan benda yang pantas, mudah dan cepat masak tapi tak sedar makanan seperti 'fast food' sangat tak baik untuk kesihatan kita !

Berbeza dengan mereka yang suka mengamalkan makanan berkhasiat seperti sayur-sayuran dan buah-buahan kurang kanji, makanan yang diambil dikatakan boleh mencegah atau merawat penyakit yang kronik seperti diabetes, kanser dan sakit jantung.


Bagi mendapatkan kesihatan yang baik, I memang tak takut dan ragu-ragu untuk mencuba sendiri Botanic Health ni, I yakin dengan izin Allah I dapat prevent penyakit-penyakit yang kronik.

Produk kesihatan dari Lynnity dapat membantu kuatkan sistem imun, meningkatkan metobolisma dan menjadikan tubuh badan berfungsi pada level yang optimum.


Botanic Health ni sebenarnya sangat sesuai untuk mereka yang ingin mencegah tulang rapuh dan sakit sendi. Ianya membantu menguatkan tulang dan sendi malahan dapat  mengurangkan kolestrol serta memberi tenaga agar anda dapat terus melakukan aktiviti seharian.

Walaupun I masih muda, tapi I banyak menggunakan tenaga lebih-lebih lagi I masih menyusukan anak dan I perlukan tenaga untuk beri anak I makan. Kalau makanan tambahan yang baik untuk tulang dan sendi ni I yakin produk ni mempunyai kandungan Kalsium yang tinggi. Untuk pengetahuaan anda, ibu yang mengandung, dalam pantang ataupun menyusu memang perlukan banyak kalsium untuk mencegah hilang gigi dan simpul biawak.


Setiap satu kotak Botanic Health ni mengandungi 15 sachets/20 gm setiap satu. Antara manfaat yang anda boleh rasai jika mengamalkan selama 10 hari adalah seperti :

  • Tahap kesihatan tulang dan sendi menjadi lebih baik
  • Menbaikpulih dan mengekalkan kesihatan tulang dan rawan
  • Dapat mengurangkan sakit dan keradangan
  • Pergerakan fizikal dapat di tingkatkan
  • Kolestrol, tekanan darah dapat dikawal serta meningkatkan Kesihatan kadiovaskular.
Sebab I masih baru beberapa hari consumed, 1st impression I lawas dan senang buang air. Take note ye setiap supplement keputusan adalah berbeza untuk setiap badan. Kalau mengikut pengalaman I sendiri. I suka Botanic Health sebab totally tak MANIS ! Ada kandungan gula tapi dalam 2.84 g setiap satu strip. I tak pasti if this product is good for diabetic. Kalau berkesempatan I mungkin nak cek tahap kolestrol I esok di farmasi hehe.  Kalau anda masih ragu-ragu anda boleh rujuk pakar mengenai Botanic Health ni.



Bahan-bahan yang terdapat dalam Botanic Health ni, I baca macam banyak makanan super food etc vegetables and fruits. Tapi Delima, manggis, alga, Orthosiphon (misai kuching), Lithothamnion Rumpai Laut, hitam halia, asid askorbik, bran oat, benih Chia, l-arginine, taurina adalah bahan utama yang digunakan dalam Botanic Health ni.


Produk ni sesuai untuk vegeterian okay, cuba tengok produk ni ada certified dari pihak yang boleh dipercayai.


Macam I selalunya ambil waktu pagi ketika perut masih kosong, hehe, Kalau perut kosong ni kadar serapan tinggi berbanding ada food lain dalam usus. Tapi ikut korang la I ikut keselesaan badan I ambil Botanic Health. Kemudian I bancuh dengan air suam, air panas tak digalakkan sebab takut khasiat rosak.

Lepas dan minum segelas Botanic Health, now I nak hilangkan nose blockage dengan Relief 100% pure- therapeutic- grade essential oil. Bau relief ni ala-ala minyak angin boleh hilangkan sakit kepala. I waktu time selsema I sapu sikit kat hidung sebab nak kasi hidung boleh bernafas balik.  Ianya sangat membantu melegakan ketidakselesaan yang ringan dengan kandungan bunga Myosotis sylvatica.



Ianya sangat sesuai untuk kanak-kanak, just sapu sikit je kat perut baby then urut untuk  legakan perut kembung.


I sangat suka both of these items Botanic Health dan Relief Pure Therapeutic-Grade Essential Oil, ianya seperti essential things dah yang ada dalam rumah I. I tak tahu you all tapi I rekomen untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan dan mencegah penyakit kronik yang tidak diingini.


Untuk maklumat lanjut, sila layari :
https://www.facebook.com/lynnity.botanic/
http://lynnity.com/


You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸