Menangi sebuah HONDA JAZZ - 'TWO-RIFFIC BONANZA' di The Greens @ Subang West

2:58 PM

Semalam I sempat singgah sebentar di 'Show Room' The Greens @ Subang West dimana ianya adalah sebuah kondominium yang dalam proses pembinaan sebanyak 646 unit di atas tanah seluas 7 ekar dengan jumlah kasar berharga RM400 Millions. Kondominium tersebut tersedia dalam 8 jenis susun atur dari 3 bilik tidur, unit teres dan penthouse yang dibina dari 915 -1,830 kaki persegi. Harga bermula dari RM568,800 ke atas dan 'expected' siap pembanguan pada June 2018.

Model Kondominium The Greens @ Subang West
Pembangunan kondominium ini menekankan kehidupan yang sihat yang dimuatkan hampir 45 fasiliti yang merangkumi lebih dari 120,00 kaki persegi termasuklah Gelanggang 'BasketBall,' gimnasium dalaman dan luaran, laluan refleksiologi, dek yoga, Kolam renang, Ruang BBQ, trek berbasikal, bilik sauna dan pelbagai lagi. Pembangunan di The Greens juga hadir dengan sistem sekuriti untuk membentuk kawasan persekitaran yang selamat dan selesa.

Setiap 1 unit kondominium The Greends @ Subang West ditawarkan min 2 tempat letak kereta dan sangat dekar stesyen LRT, Akses mudah ke ELITE, KESAS, NKVE dan Lebuh raya Persukutuan dengan status rumah : FREEHOLD ! Hanya 5 km ke Subang Parade, 3KM ke AEON Mall dan sangat-sangat dekat dengan MSU, KDU, INTI dan Kolej SEGI.





Peta Laluan Kawasan Subang Jaya

Progress Pembangunan
Bahagian Ruang Tamu(Rumah contoh)
Ruangan Dapur(Rumah contoh)

Ruangan Bilik(Rumah contoh)

Ruangan Bilik(Rumah contoh)

Ruangan Tempat Makan(Rumah contoh)
The Greens ni di bawah anak syarikar Crest Builder Holding Berhad telah melangsungkan Kempen Cabutan Bertuah "TWO-RIFFIC BONANZA" bermula pada Januari 2017 di Galeri Jualan The Greens @ Subang West.

Beli 1 unit The Greens @ Subang West
melayakkan anda ke pusingan cabutan bertuah

Kempen Cabutan Bertuah - 'TWO-RIFFIC BONANZA'  di The Greens @ Subang West melibatkan hampir 4 bulan cabutan bertuah yang akan berlangsung setiap bulan dari Februari sehingga Mei 2017 dengan satu Cabutan yang Grand yang akan berlangsung pada June 2017.

Kempen Cabutan Bertuah - 'TWO-RIFFIC BONANZA'  di The Greens @ Subang West ini menawarkan hadiah yang lumayan termasuklah Honda Jazz, Mac Book & Ipad serta cabutan bertuah bulanan termasuklah Iphone 7 dan juga  hadiah misteri.

Dengan bayaran ZERO ketika masih dalam pembinaan, Hanya perlu bayar RM5,688 Untuk BOOKING - 3 bilik dari hanya RM482,000 - Bagi anda yang promote pada rakan anda akan di bayar RM1,500 setiap satu unit yang dibeli.





Jadi bagaimana ? Kalau I untuk buat 'investment' memang sangat berbaloi lebih-lebih lagi berdekatan dengan Univerisiti, boleh sewa tau pada students-students yang nak stay dalam tempoh sesi pembelajaran. Nak pulak bayaran mengikut satu kepala, dapatlah cover balik cost harga rumah kan ?

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
www.thegreens.com.my
atau sila dail :
03-50366060

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸