Produk BabyHood dari Australia

7:50 AM

Baru-baru ni I sempat spent masa I di The Little Kingdom, Maju Junction dimana para ibubapa diperkenalkan dengan beberapa produk dari babyhood. Antara produk yang diperkenalkan adalah produk untuk baby newborn, toddler dan juga ibu yang menyusukan anak.

Glider Chair  Dari depan Manhattan Glider Beige, Sovereign Glider Latte,
Manhattan Glider Beige dan Savannah Glider Chocolate.
Yang paling I minat adalah kerusi untuk breastfeeding mom, I think I really need it especially time bf my daughter la, yang ni macam ala-ala rocking chair very relaxing kot and baby pun boleh tidur dengan nyenyak, kalau ada kerusi ni dekat rumah bukan ibu dan anak je, tapi yang bapak budak pun boleh goyang kaki sambil tengok depan TV. Ada 4 jenis kalau tak silap I tapi ikut keselesaan you all la mana yang you all berkenan. Kalau I empat-empat ni I selesa. Cuma tang open bahagian bawah tu kan aku risau sikit lah sebab anak aku ni jenis suka menyelit-nyelit bahagian tu tapi haritu dorang bagitahu I yang kerusi ni safe, bahagian open bawah tu sebenarnya tempat letak kaki tu. Jangan risau katanya takkan ada masalah jari tersepit and so on sebab design ni memang mommy and baby friendly. Boleh support hampir 90 kg ke atas. Rekaan yang sangat selesa dan tak sakitkan bahagian leher dan tulang belakang.

Harga :
  1. Manhattan Glider RM1800.94
    http://www.supremeglobal.com.my/products/278
  2. Sovereign Glider RM1970.54
    http://www.supremeglobal.com.my/products/277
  3. Savannah Glider RM2542.94
    http://www.supremeglobal.com.my/products/280
  4. Diva Glider RM1800.94
    http://www.supremeglobal.com.my/products/279
5-in-1 Sova Cot (Classic & Clear)

Rangkaian Produk Kaylula
5 dalam 1 Sova cot ni adalah revolusi yang terbaru ianya boleh digunakan dari masa bayi sehinggalah ke kanak-kanak.

Ianya Selamat dan telah diuji dari Piawaian Australia oleh Furntech yang terkenal sebagai salah satu kemudahan ujian bebas di Australia. Berkualiti, menggunakan gred tertinggi kayu pantai  Eropah. Sekarang bayi anda boleh menikmati nurseri muktamad dengan Koleksi Kaylula dari kanak-kanak. Katil ni boleh berkembang menjadi 5 kegunaan iaitu sebagai :

  1. Bassinet
  2. Katil
  3. Katil kanak-kanak
  4. Kerusi dan Meja
  5. Playpen
Bassinet
PlayPen
Meja dan Kerusi
Babyhood Kaylula Sova Cot 5-in- 1 Clear (White)
Model 4712780617595
RM4,450.94

Babyhood Kaylula Sova Cot 5-in- 1 Clear (Beech)
Model 4712780617601
RM4,450.94

Berminat anda boleh beli di sini : 
http://www.supremeglobal.com.my/products/b/babyhood

Katil Amani 4 dalam 1 

Boleh jadi Katil (Cot )
Koleksi nurseri yang mewah ni sangat sesuai untuk putera-puteri dan mempunyai rekaan yang sangat pejal serta 'curvy' untuk memberikan keselesaaan pada lengan ketika mendodoi bayi. Ianya mempunyai 'rail' yang selamat untuk bayi dan boleh mencegah dari bayi jatuh ke bawah.

Ianya diperbuat dari kayu ladang gred A dari New Zealand. Rekaan yang sangat ergonomik dan sangat sesuai untuk tulang belakang , bahu dan pinggul tanpa perlu rasa sakit ketika membengkokan tubuh badan. Ianya mudah untuk digerakkan di sekitar nurseri. Kot ini mempunyai 2 peringkat; buaian dan tahap kanak-kanak kecil. Setiap tahap yang diambil kira sebagai 1 mod.

Ianya boleh bertukar menjadi 4 mod :
  1. Katil
  2. Katil Kanak-kanak
  3. Katil untuk malam
  4. Katil untuk siang

Diuji di AS / NZS 2172: 2003 dan mematuhi AS / NZS 2172: 2010 - Standard Australia. Katil ini diuji oleh NATA yang di iktiraf oleh AFRDI untuk memastikan katil ini selamat dan memenuhi Piawaian.

Dijual dengan harga RM2786.74 dan boleh didapatkan di :

Classic Sleigh 4-in-1 cot


Kot Klasik ini dikatakan sangat berbaloi untuk dimiliki kerana hasil kemasan dan kualiti sangat terbaik diperbuat dari kayu-kayu ladang di New Zealand. Ianya sangat ergonomik untuk berada di rumah sebab rekaan yang sangat baby and mommy friendly. 'Rail' yang didatangkan khas dengan bebas BPA  untuk sesi 'gusi gatal' bayi anda. Didatangkan dengan 2 warna iaitu putih dan English Oak.



Selain daripada produk di atas, banyak lagi produk katil untuk bayi dan kanak-kanak yang boleh didapatkan di dalam : http://www.supremeglobal.com.my/products/b/babyhood

Bagi anda yang berminat untuk memiliki katil-katil ni :
Boleh guna Kod voucher I : BLG08
Tempoh sah bermula dari 21/4/2017 sehingga 21/5/2017
Anda dapat menikmati sebanyak 15% pada barangan yang di'display' dalam gambar.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :

SUPREME GLOBAL MARKETING SDN BHD
(Exclusive Distributor for babyhood & Nuna)
21-2, Jalan USJ 21/1
47630 Subang Jaya
Selangor, Malaysia

Mobile: +60 17 609 6088
Tel: +60 3 8023 3277

www.supremeglobal.com.my
www.babyhood.com.au

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸