GINTELL menawarkan produk Kesihatan terbaru pada Hari Ibu yang Lalu.

10:38 AM

Sabtu lalu pada 14 Mei 2017 sempena sambutan Hari Ibu I berpeluang menyaksikan sendiri majlis pelancaran Gintell untuk mempromosikan Kerusi Urut terbaru iaitu GINTELL De'Space U.F.O dan dijadikan sebagai hadiah untuk ibu yang tercinta. Simon Yam ialah duta untuk produk terbaru dari GINTELL ini. Majlis telah berlangsung di IOI Puchong Mall pada pukul 1 PM dan di IOI Mall Putrajaya sekitar pukul 4 PM.

Simon Yam dikerumi dengan peminat
Bagi Simon Yam, ibu adalah orang terpenting bagi setiap individu, ibu juga adalah guru pertama bagi anak anak bermula daripada episod setiap kehidupan. Tiada sesiapa mampu untuk membalas jasa seorang ibu yang telah berkorban untuk membentuk anak-anaknya menjadi orang yang bertanggungjawab kepada keluarga dan masyarakat. Jadi dengan adanya kerusi urut dari GINTELL ini ianya mampu mengurangkan tekanan setiap ibu pada bila-bila masa dan dimana-mana sahaja.

Ruangan Sky Dome Atrium IOI Puchong Mall dipenuhi dengan peminat Simon Yam
Ciri-ciri teknologi yang unik dan inovatif yang ada pada mesin urut GINTELL De' Space UFO dapat membantu indvidu mengurangkan tekanan dan memberikan ketenangan di samping menggalakkan kesihatan yang lebih baik sekali gus memenuhi keperluaan setiap orang dengan menawarkan urutan yang terbaik untuk melegakan ekletihan dan tekanan dengan pelbagai jenis teknik urutan dari GINTELLDe' Space UFO ini. Mesin Urut ini adalah hadiah yang paling sesuai untuk para ibu bapa kita

Memperkenalkan GINTELL De'Space U.F.O
Dengan menggunakan teknologi Aero V-Trek  ianya berbeza dari kerusi urut yang biasa yang meliputi hampir 45% untuk memberikan urutan pada badan. Ianya mengikut lengkungan tubuh badan setiap individu tidak kira jika anda mempunyai ketinggian yang pendek atau pun tinggi kerana ianya akan memberikan keselesaan dari leher ke peha. Program 180° space stretch adalah konsep kiropraktik yang membantu melegekan tekanan dan ketegangan di tulang belakang dan badan. Urutan yang lebih presisi untuk bahagian kaki mengikut keperluaan setiap orang dalam liputan sebanyak 360°.

I sendiri dapat merasa Mesin Urut GINTELL De'Space U.F.O ni.
Need to kumpul duitlah nampaknya for myself.
Harga :

DéSpace UFO massage chair (NEW Arrival)
WM : RM 24,988.00
EM : RM 25,988.00
Dengan memiliki Mesin Urut GINTELL De'Space U.F.O ni I rasa I selalu nampak awet muda sebab setiap kali stress je mesti nak kena urut, barulah darah berjalan dengan lancar dan badan lebih produktif.

Siap ada menu untuk pilihan program

GINTELL telah berada dalam pasaran produk kesihatan Malaysia semenjak dari tahun 116 lagi dan kini GINTELL telah mempunyai lebih daripada 100 cawangan di seluruh negara dan dianugerahkan "Rangkaian Produk Penjagaan Kesihatan Terbesar" oleh Malaysia Book Of Records dengan prinsip misinya ' Kesihatan, kasih Sayang, Kehidupan' SEBAGAI penggalak kehidupan rrakyat Malaysia lebih sihat sejahtera melalui produk penjagaan kesihatan Gintell.

Kebahagian Berganda dengan Pakej Beli 1 Percuma 1 Sempena Hari Ibu

DéVano S FUNtastic Sofa (BUY1 FREE1)
WM : RM 6,988.00
EW : RM 4,988.00

GINTELL telah menawarkan Pakej beli 1 percuma 1 dengan harga dari RM4,988++ dan tertakluk pada terma dan syarat sempena sambutan hari Ibu Sila kunjungi lebih daripada 100 cawangan GINTELL sekarang untuk menikmati tawaran yang hebat ini !

i-So 3D Ezy 3D fitness machine
WM : RM 1,988.00
EM : RM 1,988.00
Sila Refer di sini untuk harga GINTELL FITNESS :
http://www.gintell.com/category/fitness/
Seram sejuk I tengok harga mesin urut GINTELL ni, macam harga gaji aku setahun haha. Tapi bagi korang yang nak sangat mesin urut ni tak silap boleh bayar secara ansuran.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk dari GINTELL, Sila kunjungi mana-mana cawangan GINTELL di seluruh negara.

Sila dail khidmat pelanggan GINTELL di : 1800-88-6332 atau layari,

Website : www.gintell.com
Facebook : Gintell Malaysia

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸