Wanita ini tetap Cantik dan Seksi walaupun masih menyusukan Anak.

1:19 PM

Amboi-amboi tajuk nak WIN je Puan Syafiera ni, Yerlah dah beranak 2 mana la orang berkenan nak tengok lagi kan. Jadinya kena la usaha sendiri kalau masih nak cantik bergaya macam anak dara kan ?Haha. Bila dah beranak 2 ni macam- macam tak kena, boobies nampak macam boleh lastik lalat la, kulit nampak macam orang tua lah, hilang ingatan lah, macam-macam kadang-kadang kena panggil orang tak cukup kasih sayang dari husband tau.

Yerlah kalau kau masih cantik lepas beranak ramai barulah orang kata effort tu ada, suami sayang tu sebab cantik selalu, ni kalau dah beranak ramai tapi muka kusam korang agak-agak ? Mesti orang ingat laki tak pandai jaga bini, duh kesian tak pasal-pasal orang kutuk laki kita pula, tak rasa sakit hati ke ? Lol.


Nak Seksi Montok : Harum Malam
Nak Susu berkualiti : Moeder

Jadi sebenarnya ada je banyak produk kecantikan yang korang boleh amalkan mengikut kesesuaian badan masing-masing tapi I  macam teruja nak bagitau you all pasal Harum Malam ni, sebenarnya dari dulu I dah updated pasal Harum Malam ni, korang boleh baca >> disini << dan >> disini <<

Selain daripada Harum Malam ni, I juga nak bagitahu you all bagi ibu yang menyusukan anak, korang boleh cuba sendiri Moeder, produk ni ada packaging baru tau ! Cuba baca sampai habis macam mana rupa packaging nya, okay ?

Harum Malam, pastikan yang Original !

Harum Malam ni sangat sesuai untuk ibu yang lepas bersalin/dalam pantang, anak dara dan mereka yang ingin subur. Antara bahan aktif dalam Harum Malam :
---------
Limau Purut,
Kayu Serapat,
Buah Delima,
Manjakani,
Buah Tin,
Kismis,
Madu,
Goji,
Sirih,
Ekstrak Ros,
Pueraria Lobata,
Pueraria Mirifica.
-----------
Bahan yang ada dalam Harum Malam

Antara Kelebihan yang anda dapat rasai setelah mengamalkan Harum Malam :
Memandangkan kandungan ada bahan seperti manjakani dan labota. I rasa Harum Malam ni memang bagus untuk kesuburan dan memperketatkan kembali otot vagina selepas bersalin. Selain tu masalah bau badan juga boleh dirawat. Kandungan labota mampu menganjalkan dan menegangkan payudara disamping merawat kulit bermasalah. Melegakan panas badan, Merapatkan hubungan intim bersama suami.
Kurang bau mulut busuk, Membantu perjalanan darah Mencantikkan dan mengembalikan seri wajah yang horror tu. Rasanya memang anda patut cuba sendiri untuk merasai keberkesanan Harum Malam -Syafiera

1 Sudu Pagi, 1 Sudu Malam, banyakkan minum air please

Okay I memang tak cukup sebotol, I ambil sesudu pagi sesudu malam, I guna sudu plastik sebab tak silap ada kandungan madu, madu kan sensitif dengan besi kan ? Yes bila cakap pasal sensitifkan, sebenarnya banyak pantang larang korang kena TAKE NOTE kalau amalkan apa-apa supplement, mestilah kalau tak pantang korang ni main redah je, orang cakap jangan minum ais, minum juga sendiri tanggunglah ye kalau tak mahu amalkan pantang larang ni.
Kalau ambil Harum Malam banyak ye pantang larang :
☻Ibu mengandung tak boleh sama sekali ambil sebab ada kandungan bahan yang merapatkan rahim
☻Tak boleh ambil kopi tapi kalau ketagih kopi sila jarakkan pengambilan Harum Malam dalam 2jam
☻Tak boleh minum ais katanya, it's not a big deal
☻ Banyakkan minum air suam Okay.


Harga Harum Malam:
RM33(WM) RM39(EM)

Isi Kandungan = 250ml
Sila Dail untuk dapatkan Harum Malam anda : 010-4042769

Moeder Terbaru khas untuk Ibu Hamil dan yang menyusukan Anak
Moeder ni I dah pernah minum sebotol, so far Okaylah much better than other claiming this product is not simply feed in our bodies. Alah minum yang susu formula famous2 masuk iklan TV tu berani pula kan nak minum. Sebenarnya kan banyak je real food korang boleh amalkan untuk perbanyakkan susu masalahnya kita-kita ni bukannya rajin nak amalkan fresh food nak pula lagi dengan kekangan hidup busy hectic lifestyle memang kadang-kadang nak ke pasar tu fuh plus makanan berkhasiat nowadays superduper mahal la pula. Dan Moeder ni ialah salah satu inisiatif untuk para ibu hamil danmenyusu mempunyai tenaga dikala waktu tengah moody blues, just bancuh and minum je. Nak pulak yang masih dalam tempoh berpantang memang korang kena cari benda yang cepat dan pantaslah. 

Tapi seeloknya kalau ambil supplement tolonglah kualitikanlah pengambilan makanan yang berkhasiat dan bebas bahan beracun supaya badan boleh menghasilkan susu yang berkualiti dan boleh mencegah penyakit yang tidak diigini sama ada bayi dalam kandungan mahupun bayi yang menyusu.

One more kan, korang ni rajin-rajin ambil supplement perbanyakkan susu ibu pun kalau korang jenis malas nak pam Kan janganlah nak berangan susu automatik banyak. Korang kena rajin Pam kalau boleh setiap 4 jam pam tak kisah lah sikit atau tak, teruskan sesi pengempaman sehingga anak 2 tahun. Tapi yang jenis DIRECT Feeding tu macam I, tak silap anak I ni kadang-kadang sampai 6 jam juga lah dia menyonyot. Fuh memang terasa back-ache wei nak pula dia time nyonyot tu kita yang feeding ni kena baring, memang tak boleh bergerak ke mana la kan.

Okay lah korang yang penting kena tahu lah ye, teknik pengempaman boleh google ilmu Penyusuaan, cuma nak kualitikan susu korang amalkan je la makanan berkhasiat dan seimbang, tapi nak topup sikit nutrisi bolehlah cuba sendiri Moeder, ikutlah kemampuan korang ye. Jangan stress-stress takut susu tak mahu keluar pula nanti.

Bahan yang digunakan sangat sesuai dan selamat diamalkan
Banyak kandungan yang bernutrisi serta makanan sunnah yang dikombinasi dalam 1 Jar MOEDER ini : Antara bahan utama ialah susu kambing dimana kebanyakan kita tahu yang susu kambing jauh lebih berkualiti dari susu lembu malahan susu kambing juga memperkuatkan sistem imunisasi untuk para ibu yang menyusu, bagi ibu yan hamil MOEDER ini sangat digalakkan untuk membentuk janin yang lebih sihat dan kuat terutamanya dalam pembentukan tulang.

Packaging yang lebih bagus dan 1 sachet cukup untuk 1 hari pengambilan

Tuang je dalam cawan tapi better air suam la jangan air panas, rosak nutrisi nanti

Kalau I guna bekas yang ada penutup and goncang je cawan ala-ala milkshake gitu

Beza Packaging lama dan packaging baru 
Dulu jenis tepung terbuka, kalau lambat habis dia jadi keras tau, tapi yang baru ni I rasa lebih better lah dari yang lama, at least kita hanya ambil yang kita nak minum sahaja,yang lain tak affected lah dari contamination ke atau keras and so on.. yang masih dalam sachets tu masih terjamin hygienic dan tahan lama.

Testimoni Moeder


Sebenarnya aku dah pernah review Moeder ni, korang boleh baca di >> sini << ye.
Antara kebaikan yang boleh dapat dari MOEDER :
  • Meningkatkan kesihatan ibu mengandung
  • Meningkatkan imunisasi bayi ( ibu kena minum bukan anak ye )
  • Melindungi kandungan ibu dan bayi.
  • Meningkatkan kandungan kalsium dan zat badan besi dalam badan. ( Kalau nak tahu hari-hari badan kita akan kehilangan kalsium jadi tak boleh skip semua makanan kesihatan ni )
  • Sesuai sangat untuk para ibu yang merancang untuk hamil sebab ada kandungan merangsang kesuburan seperti habastus sauda, madu dan kurma.
Cara pengambilan MOEDER :
Bancuh menggunakan air suam (25ml) 1 scoop. 1 scoop siang dan 1 scoop malam sebelum tidur. Elakkan pengambilan kaffein.


Harga susu MOEDER :
RM159 (Semenanjung Malaysia) RM169 (Sabah/ Sarawak)


Untuk Maklumat Lanjut dan Testimoni :
Facebook : MOEDER
Instagram: MOEDER
Telefon : 010-4042769

Kalau you all Nak tahu, Harum Malam dan juga MOEDER dah keluar di Assalamualaikum dan SAF TV  Al-Hijrah tau. Semoga para wanita dan Ibu menjaga kesihatan dan amalkan pemakanan yang sihat dan bernutrisi untuk kekal sihat dan cantik sebab badan wanita ni guna lama tau. =D

Moeder & Harum Malam di Assalamualaikum TV Al-Hijrah


Harum Malam di SAF

Moeder di SAF


Untuk Maklumat Lanjut dan Testimoni : 
Company: Millennial Gen Sdn Bhd 

Alamat: 11G, Jalan Keluli AL7/AL, 
Pusat Perniagaan Bukit Raja, 
Section 7, 40000 Shah Alam, 
Selangor 

HP: 010 404 2769 Office: 03 3358 5344 

Instagram :

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸