Peraduan Ramadhan Raya Blogger 2017 dari LAZADA !

11:07 AM

Lazada Contest untuk ramadan, boleh tak aku nak join yang week 3 dan week 4, week 1 dan 2 tu macam pasal rumah dan resepi je, aku tahun ni tak buat kuih raya, beli je terus sebab bukan nak makan secara pukal plus nak beli bahan-bahan buat kuih raya ni more expensive than siap punya. Tapi kalau masak-masak biasa usually aku makan nasi, ikan goreng, sayur-sayur sikit, buah-buahan sikit dan sambal budu dan belacan.


Kalau rumah, just make sure rumah bersih dari habuk je and tak deko-deko pun.

Yang minggu ke3 dan ke4 tu memang aku rasa menepati ciri-ciri niche aku, hahaha. :)

Nak tahu contest apa ? Cepatlah ramai-ramai join yah lebih dari 300 yang join aku dengar hampir 80 orang yang boleh menang. Mungkin ada rezeki korang di situ, pergilah sertai.


Bermula dari 16 Mei sehingga 27 Jun 2017, Korang dapat rasai sendiri Jualan Ramadhan di Lazada hampir 90% di http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya/! Paling menarik blogger yang join peraduan ini boleh menangi hadiah menarik sehingga 80 orang pemenang !

Aku of course teruja nak join sebab dalam 4 minggu tu akan ada tajuk berlainan, tapi aku akan ambil 2 kot sebab yang minggu 1 dan kedua bukan untuk aku punya niche.

Korang yang blogger rasa-rasa nak join, sila lah masuk kat sini : http://www.lazada.com.my/blogger-contest/

Tajuk minggu pertama : Ramadhan sedap : share korang punya resepi menu iftar
Tajuk minggu kedua : Rumah Ramadhan aku : Share korang punya deko tips
Tajuk minggu ketiga : Nampak Cantik dan lawa : Share kau punya #OOTD untuk raya
Tajuk Minggu Keempat : Balik kampung : Share kampung mana korang nak pergi this year

LAGI BANYAK PESERTA LAGI BESAR HADIAH YANG DITAWARKAN : aku kopipasta je la hadiahnye :

Depending on the overall number of participants there will be either 15, 20, 50 or 80 winners: 

1. Less than 100 Participants (15 winners) 
15 x RM100 
2. More than 100 Participants (20 winners) 
1st Prize: 1 x RM4002nd Prize: 8 x RM1503rd Prize: 11 x RM100
3. More than 200 Participants (50 winners) 1st Prize: 1 x RM500 2nd Prize: 16 x RM150 3rd Prize: 33 x RM100 
3. More than 300 Participants (80 winners) 1st Prize: 1 x RM600 2nd Prize: 35 x RM150 3rd Prize: 44 x RM100

So apa lagi, aku nak ajak korang join lah, lagi banyak peserta lagi MERIAH wei ! Bagi korang nak join JOB dari LAZADA, korang boleh isi form korang kat sini : http://lzd.co/friendsoflazadamalaysia

Good Luck masing-masing,
xoxo,
Syafiera Yamin

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸