5 perkara menarik ini ada di Jalan-Jalan Japan One Shamelin Mall untuk yang bakal jadi ibu ayah.

11:04 AM

Bagi anda yang meminati barangan Pre-Loved dari Japan dengan harga yang ditawarkan sangat berbaloi, ini ialah berita baik untuk anda bagi yang tinggal berdekatan di Shamelin Perkasa, Cheras. Dimana Jalan-Jalan Japan di One Shamelin Mall, Cheras ni adalah cawangan yang kedua yang dibuka selepas pembukaan Jalan-Jalan Japan yang pertama di Sky Park One City Mall, USJ pada 18 November tahun 2016 yang lalu.


Terdapat banyak koleksi pakaian, kasut, barangan bayi, permainan kanak-kanak malahan barangan untuk bersenam anda boleh dapati di Jalan-Jalan Japan, harga yang ditawarkan sangat berbaloi dan boleh dikatakan anda mampu memilikinya.

Barangan Pre Loved bukan sahaja barangan yang dah terpakai malahan barangan yang masih baru dan masih beum pakai pun boleh dijadikan sebagai preLoved jika anda anda adalah pemiliknya. Usually PreLoved Items masih dalam keadaan yang masih baik dan boleh digunakan untuk pemilik baru.

Kenapa Jalan-Jalan Japan ?
Jalan-jalan ni sebenarnya sangat popular dalam bahasa melayu iaitu 'berjalan' tapi tiada arah destinasi yang sebenarnya untuk ditu maknanya macam berjalan makan angin macam tu la, melihat keadaan sekeliling untuk mengalami sendiri suasana yang baru. So mungkin disebabkan terma bahasa tu la Owner JJP ni dapat idea untuk namakan kedai ni Jalan-Jalan Japan. Huhu.



Sebab yang Pertama :
Barangan PreLoved dalam Jalan-Jalan Japan ni masih dalam keadaan yang masih baik, berkualiti tinggi, harga yang ditawarkan sangat murah dan berbaloi malahan pelbagai barangan untuk bayi yang sangat menarik dan cantik.


Sebab Yang kedua :
Terdapat banyak pilihan trolley yang berjenama, parent station yang masih berfungsi dengan baik, pagar keselamatan bayi yang masih kelihatan baru dan  mainan untuk memberi rangsangan kepada anak-anak anda dengan harga jauh lebih murah di store lain.


Sebab yang Ketiga :
Banyak pilihan pakaian yang terpakai namun masih dalam keadaan baik, kasut-kasut pelbagai saiz dan masih cantik sesuai sangat untuk anak you all paling best kalau bernasib baik bolehlah dapat kasut material KULIT you all, baju jenis kapas dan selesa untuk dipakai.


Sebab Yang keempat :
Keadaan Store yang sangat luas dan tak sempit jadi you all tak adalah rasa macam serabut, korang terasa boleh bernafas bila mencari keperluaan barangan untuk anak-anak you all tau.


Sebab yang Kelima :
Semua harga barangan hargaGiler dan korang mesti nak Grab macam-macam permainan untuk anak-anak you all tau, rambang mata dan tak rasa menyesal beli barangan dekat Jalan-Jalan Japan ni. Banyak koleksi mainan yang masih dalam keadaan baik dan anak-anak korang pun akan teruja nak pilih barangan mereka sendiri. Malahan permainan Fav anak-anak you all macam Thomas, Naruto, Dragon Balls korang boleh dapatkan disini.

Koleksi Mainan Anime yang korang selalu tengok  kat TV tu

Mainan SET pun ada tau.

Kayu kayan ni harganya lebih kuran RM15-RM25, aku rasa murah kot.

Yang ni RM15, kalau akt luar mahu berapa ye ?

Yang ni aku tengok haritu RM15 juga.

Jangan LUPA mention nama I untuk nikmati diskaun 5% tapi jika anda 100 yang pertama anda dapat 10%, total around 15% ! Okay :) Happy Shopping you all !

Ada juga baju tradisi Jepun tau, yang ni lebih kurang RM25 sahaja..

Hasil Tangkapan semua ni lebih kurang RM107 sahaja.



So apa tunggu lagi ? Jangan lupa tau MARK YOUR CALENDAR pada 30 September 2017 untuk shopping kaw-kaw di Jalan-Jalan Japan Cawangan kedua di One Shamelin Mall Cheras !

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Instagram : @JalanJalanJapanMy
Facebook : @JalanJalanJapan.Malaysia

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸