Datang ke event ini dan dapat percuma goodies bag bernilai hampir rm400

12:28 PM

Terjebak, mula-mula taknak pergi tapi pengaruh kuat dari @Jane Chua akhirnya aku klik juga BUY TICKETS ! oh no tapi aku mula excited sebab dia buat dekat PLAYLAND Starling Mall guys, aku dah pernah pergi, memang syok gelongsor dia.




Antara PROGRAM YANG SYOK yang akan dilakukan adalah seperti :

  1. Demo barangan rumah dari Bosch
  2. Aktiviti berkumpulan ari Sparkles Montessori
  3. Cabutan Bertuah you all, aku harap terselitlah nama aku guys
  4. Goodie bags berjumlah RM200 tapi dengar cerita macam RM400
  5. dan peraduan macam macam !



Maklumat Acara :

Tarikh: 30 September 2017, Saturday
Masa : 10:00am to 1:00pm
Lokasi: Dreamworld Playland,
5, Jalan SS 21/39, Damansara Utama,
47400 Petaling Jaya,
Selangor, Malaysia

Tajaan dari :

  • Mozzy
  • Bosch
  • Drypers
  • Biolane
  • Kidxy

So kalau you all nak join just tekan je yag atas ye, jangan cakap I tak payung.

XOXO,
syafiera

You Might Also Like

0 comments

🌸Blog Followers🌸